عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر ادکلن الکساندر جی اوسنت پینک–Oscent Pink

عطر ادکلن الکساندر جی اوسنت پینک – Oscent Pink  از برند الکساندر جی در سال ۲۰۱۲ بعد از نسخه ی اولیه ی خود یعنی عطر ادکلن مردانه اوسنت وایت ، طراحی و به بازار عرضه شد . بطری عطر ادکلن زنانه الکساندر جی اوسنت پینک نیز دقیقا مشابه اوسنت وایت طراحی شده با این تفاوت که ، رنگ بطری اینبار به  صورت صورتی کمرنگ میباشد.


عطر ادکلن الکساندر جی اوسنت پینک
–Alexander j. Oscent Pink

رایحه ی این عطر زنانه ی شیرین و مرکباتی ، مناسب فصول بهار و زمستان میباشد . در نت ابتدایی عطر ادکلن زنانه الکساندر جی اوسنت پینک ، تمشک به همراه مرکباتی همچون ترنج و پرتقال آشکار میگردد . به دنبال نت ابتدایی در قلب رایحه ی عطر ادکلن زنانه الکساندر جی اوسنت پینک و در نت میانی شاهد ، گل یاس ، شکوفه پرتقال و نعناع هندی خواهیم بود و سر آخر در نت پایه و در انتهای مسیر بویایی عطر ادکلن زنانه الکساندر جی اوسنت پینک عناصری همچون مشک ، عنبر و وانیل از بانوان شیک پوش و خوش سلیقه دلربایی کرده و ماندگار میگردد .

عطر ادکلن زنانه الکساندر جی اوسنت پینک ، عطری است که با دل خوش و آرامش خاطر میتوانید آنرا در طول روز و شب بر تن کنید . عطر ادکلن زنانه الکساندر جی اوسنت پینک دارای سیلیجی سنگین و از طول عمر بالایی هم برخوردار میباشد .

در پیجیدگی دقیقا شبیه به عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل بوده با ایت تفاوت که صاف تر و شفاف تر و عطری است کاملا زنانه و دخترانه اما کمی شیرین تر به همراه تمشک ، که مسلما آنرا دوست خواهید داشت .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                            

عطر الکساندر جی اوسنت پینک

ادکلن الکساندر جی اوسنت پینک

الکساندر جی اوسنت پینک

Alexander j. Oscent Pink

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.