عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر ادکلن بولگاری من اکستریم-Bvlgari Man Extreme

عطر ادکلن بولگاری من اکستریم-Bvlgari Man Extreme عطری است با رایحه خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .عطر ادکلن بولگاری من اکستریم-Bvlgari Man Extreme عطری است مردانه و منحصر به فرد.

عطر ادکلن بولگاری من اکستریم-Bvlgari Man Extreme

عطر ادکلن بولگاری من اکستریم-Bvlgari Man Extreme،توسط شخصی به نام Alberto Morillas خلق شد.با حسی شاداب و مرکباتی حاصل از رایحه ترنج و گریپ فروت آغاز میشود که حسی ترش و شاداب و تلخ دارند و در کنار آن رایحه سبز و گیاهی و خاص کاکتوس نیز عرض اندام میکند و حس و حالی کاملا متفاوت و منحصربفرد به پیکره عطر میبخشد. در ادامه حس شاداب و مرکباتی ترکیب با رایحه خاص کاکتوس همچنان به مشام میرسد فقط عطر کمی تلخ تر و چوبی شده و حس مردانه بیشتری به خود میگیرد.

مدل اکستریم برای آقایانی که از بولگاری من استفاده می‌کردند ولی به دنبال تغییری کوچک و ایجاد روحی تازه در آن بودند، به وجود آمد. با نگاهی به شیشه‌ی این عطر به سرعت نام تجاری Bvlgari در پیشانی و نام مدل Extreme روی شیشه توجه شما را جلب می‌کند. این مکعب مستطیل نه چندان بزرگ با در فلزی و درخشان خود در کیف شما جای خود را خواهد داشت. برای تزیین میز شما نیز چیز زیادی از عطرهای گران‌قیمت و لوکس تر از خودش کم ندارد.

  • رایحه اولیه : گریپ فوروت ، آب کاکتوس ، ترنج 
    رایحه میانی : هل ، عنبر ، یک نوع گل پیازدار 
     رایحه پایه : بنزوین ، غلات هندی ، نوعی از چوب

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن                         

لینکهای مرتبط:                                                                        

عطر بولگاری من اکستریم                                                         

ادکلن بولگاری من اکستریم                                                         

بولگاری من اکستریم                                                                 

Bvlgari Man Extreme                                                    

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.