عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر ادکلن اولریک دو وارنز هوم سیلور-Ulric de Varens Varens Homme Silver

عطر ادکلن اولریک دو وارنز هوم سیلور-Ulric de Varens Varens Homme Silver عطری است گرم و شیرین. عطر ادکلن اولریک دو وارنز هوم سیلور-Ulric de Varens Varens Homme Silver عطری است مردانه و خاص.

عطر ادکلن اولریک دو وارنز هوم سیلور-Ulric de Varens Varens Homme Silver

عطر ادکلن اولریک دو وارنز هوم سیلور-Ulric de Varens Varens Homme Silver،از رایحه‌ی تند و شرقی برخوردار است و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود.

پس از اولین اسپری از وارنز هوم سیلور روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی نارنج و سیب سبز خواهید شد. این نت‌های مرکباتی و میوه‌ای با بوی شیرینشان، شادی و تازگی را به شما هدیه می‌کنند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب چوب سدر و ادویه‌های تند ساخته شده‌اند. بوی تند این نت‌ها هیجان خاصی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی با وجود علف وتیور و تنباکو به نت‌های میانی اضافه خواهند شد. رایحه‌ی این ترکیب اسموکی، شرقی و گیاهی تمرکز و انرژی شما را بیشتر می‌کند.

بطری اولریک دو وارنز هوم سیلور بسیار شیک و محکم طراحی شده است. روی شیشه نشان UDV و نام عطر به‌خوبی دیده می‌شود. بطری کاملا به رنگ نقره‌ای ساخته شده است. این بطری درخشش خوبی در نور دارد. درپوش استوانه‌ای Silver به‌خوبی روی آن سوار شده و طرح کلی بطری را تکمیل می‌کند.

  • رایحه اولیه :سیب – ترنج
  • رایحه میانی :نت های تند و ادویه دار – سدر
  • رایحه پایه :خس خس – توتون و تنباکو

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر اولریک دو وارنز هوم سیلور

ادکلن اولریک دو وارنز هوم سیلور

اولریک دو وارنز هوم سیلور

ادکلن اولریک دو وارنز وارنز هوم سیلور

عطر اولریک دو وارنز هوم سیلور نقره ای

Ulric de Varens Varens Homme Silver

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.