عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر ادکلن اسپلندور پینک-قرمز-Seris Splendor Pink

عطر ادکلن اسپلندور پینک-قرمز-Seris Splendor Pink عطری است خنک و شیرین.عطر ادکلن سریس اسپلندور پینک-قرمز-Seris Splendor Pink عطری است زنانه و شکیل.

عطر ادکلن اسپلندور پینک-قرمز-Seris Splendor Pink

عطر ادکلن اسپلندور پینک-قرمز-Seris Splendor Pink،با ایجاد انرژی مثبت به تسلط شما به احساسات و غرورتان کمک شایانی خواهند کرد.

اگر این عطر را روی لباس یا محل نبضتان اسپری کنید، بوی پرتقال ماندارین، انگور سیاه، آلو، آناناس، توت فرنگی و سیب در محیط اطرافتان پخش می‌شود. این ترکیب میوه‌ای، شیرینی و خنکی ویژه‌ای را ایجاد می‌کند. این میوه‌ها با بوی خود انرژی، طراوت و تازگی را به شما می‌بخشند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی که همان نت‌های اصلی هستند خواهند داد. گل‌های ماگنولیا، رز، یاسمین، زنبق دره و ارکیده عناصر تشکیل دهنده‌ی نت‌های میانی هستند.

شیشه‌ی اسپلندور پینک مربع و تخت ساخته شده و به راحتی در کیف خانم‌ها جا می‌شود. مایع درون شیشه شفاف و بی‌رنگ بوده و از روی شیشه‌ی آن کاملا قابل رویت است. شیشه با خطوط صورتی تیره و موازی تزیین شده و با در بطری که با همین خط‌ها روی شیشه سوار شده، هماهنگی مناسبی دارد. نام Splendor با خط سفید درون کادری به رنگ صورتی تیره در بالای شیشه دیده‌ می‌شود. نام Pink نیز در قسمت پایین شیشه و کمی بالاتر از نشان تجاری Seris با خطی زیبا و سفید رنگ خودنمایی می‌کند.

  • رایحه اولیه:پرتقال ماندارین، انگور سیاه، آلو، آناناس، توت‌فرنگی و سیب
    رایحه میانی:گل ماگنولیا، رز، یاسمین، زنبق دره و ارکیده
    رایحه پایه:وانیل، چوب درخت سرو، چوب صندل، گیاه پاتچولی، مشک سفید و عنبر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر اسپلندور پینک-قرمز

ادکلن اسپلندور پینک-قرمز

عطر اسپلندور پینک

اسپلندور قرمز

Seris Splendor Pink

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.