عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر ادکلن پل اسمیت پورتریت زنانه-Paul Smith Portrait for Women

عطر ادکلن پل اسمیت پورتریت زنانه-Paul Smith Portrait for Women عطری است تند و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن پل اسمیت پورتریت-Paul Smith Portrait for Women عطری است زنانه و منحصربه فرد.

عطر ادکلن پل اسمیت پورتریت زنانه-Paul Smith Portrait for Women

عطر ادکلن پل اسمیت پورتریت زنانه-Paul Smith Portrait for Women ، یکی از شاهکارهای عطرساز مشهور «Barnabe Fillion» به‌حساب می‌آید. با توجه به بوی تلخ و تند این عطر استفاده از آن در تمامی فصول سال پیشنهاد می‌شود.

به‌محض اسپری کردن پورتریت زنانه روی پوست و محل نبضتان بوی نارنج، هل، چای، انگور سیاه و هلو را استشمام خواهید کرد. این ترکیب طبیعی، تازگی و انرژی فراوانی را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کند. در ادامه و پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل یاسمین و رز ساخته شده‌اند. بوی شیرین این ترکیب گلی، شادی و طراوت ویژه‌ای را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از صمغ Myrrh و مشک تشکیل می‌شوند. این ترکیب شیرین و طبیعی، شورونشاط را به شما هدیه می‌کند.

بطری پورتریت بسیار جذاب و منحصربه‌فرد طراحی شده است. این بطری یک نیمه‌ی طلایی‌رنگ و فلزی دارد. روی این نیمه نشان پل اسمیت به‌خوبی حک شده است. نیمه‌ی بالایی شیشه شفاف بوده و مایع درون آن به‌خوبی دیده می‌شود.

  • رایحه اولیه : ترنج , انگور فرنگی سیاه , هل , چای , هلو
    رایحه میانی : رز , یاس
    رایحه پایه : مشک , صمغ درختچه مر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پل اسمیت پورتریت زنانه

ادکلن پل اسمیت پورتریت زنانه

پل اسمیت پورتریت زنانه

ادکلن پاول اسمیت پورتریت زنانه

Paul Smith Portrait for Women

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.