عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر ادکلن بالدی آمتیستا-Baldi Ametista

عطر ادکلن بالدی آمتیستا-Baldi Ametista عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن بالدی آمتیستا-Baldi Ametista عطری است زنانه و مردانه و شکیل.

 

عطر ادکلن بالدی آمتیستا-Baldi Ametista

عطر ادکلن بالدی آمتیستا-Baldi Ametista،که توسط Enzo Galardi با بطری در چوبی و مایعی کرم رنگ به بازار عرضه شد، انتخاب عالی برای میهمانی های خودمانی در فصول بهار و پاییز می باشد.این عطر با رایحه ای تقریبا ترش از ترنج، لیمو ترش، پرتقال و گشنیز آغاز می شود و به قلبی از میوه های خوشمزه نظیر هلو و رازبری و گل های بنفشه و یالانگ یالانگ می رسد. این مواد بر روی بیسی از وانیل، نعناع هندی و مشک استوار می باشند.حس آرامشی که این عطر به شما هدیه می کند را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد.درپوش این عطر به گونه ای طراحی شده که یک تکه سنگ آمتیستا به معنی یاقوت ارغوانی را بر روی خود دارا بوده و کاملا جذاب و ارزشمند به نظر می رسد.

Enzooتوانست با استفاده از شگردهای عطرسازی فوق العاده ی خود، رایحه ای میوه ای را خلق نماید که شما در  همراهی با آن، همانند درخشش و تلالو آمتیس، دلربا و چشمگیر خواهید شد و حس آرامشی که به شما القا می کند را فراموش نخواهید کرد.

  • رایحه اولیه: گشنیز ، لیمو ترش، ترنج،پرتقال
  • رایحه میانی: برگ بنفشه شیرین، رَزبری،هلو ، یلانگ یلانگ
  • رایحه پایه: وانیل، مشک ، نعنا هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بالدی آمتیستا

ادکلن بالدی آمتیستا

بالدی آمتیستا

Baldi Ametista

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.