عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر ادکلن کوچ فور من مردانه | Coach for Men

عطر ادکلن کوچ فور من مردانه | Coach for Men

عطر ادکلن کوچ فور من مردانه | Coach for Men عطری است خنک و مرکباتی. که در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن کوچ فور من مردانه | Coach for Men عطری است مردانه و شیک.

سایز60 میل
طبعخنک
گروه بویاییچوبی معطر
عطارآن فیلیپو، برونو ایوانوویچ
جنسیتمردانه
نوع عطرادوتویلت
فصلفصول گرم و معتدل
ماندگاریمتوسط
پراکندگیمتوسط
عطر ادکلن کوچ فور من مردانه | Coach for Men
عطر ادکلن کوچ فور من مردانه | Coach for Men

عطر ادکلن کوچ فور من مردانه (رایحه):

  • رایحه اولیه: گریپ فروت ، ترنج ، گلابی ، اسطوخودوس ، پرتقال کامکوات
  • رایحه میانی: شمعدانی ، هل ، گشنیز
  • رایحه پایه: خس خس ، جیر ، عنبر، چوب عنبر

 

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر کوچ فور من مردانه

ادکلن کوچ فور من مردانه

کوچ فور من مردانه

Coach for Men

خرید ادکلن کوچ فور من مردانه

قیمت ادکلن کوچ فور من مردانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.