عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطربازار|عطر ادکلن|معرفی عطر کینگ ابسولوت باندراس

  • مناسب برای: آقایان
  • نوع رایحه: شیرین، خنک
  • بستن

شاید برای‌تان اتفاق افتاده باشد که در یک مهمانی، تاکسی یا محل کار، بویی خوش را استشمام کرده باشید. آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که وقتی رایحه‌ی عطر کسی را می‌شنوید، از او بیش‌تر خوشتان می‌‌آید؟ آیا دوست دارید شما هم جای فرد خوشبویی باشید که همه دوست دارند هم صحبت‌اش شوند؟ آیا می‌خواهید دیگران بیش‌تر دوست‌تان داشته باشند؟ زمان آن رسیده که عطر مناسب خودتان را پیدا کنید.

رایحه ای از گروه بویایی چوبی که در 2015 توسط کمپانی باندراس عرضه شده است.

اغلب تولیدات Banderas به لحاظ سطح کاری عطرهای بالاتر از متوسطی هستند و برای مصارف عمومی و روزمره مناسب می باشند. اما این بار باندراس محصول جدید خود را با رایحه ای بسیار قوی تر از سطح کاری عمومیش روانه بازار ساخته است .

"کینگ ابسلویت " شما را به حال و هوای بلو شنل می برد. البته این بدان معنا نیست که رایحه ای مشابه تولید شده است بلکه به این معناست که باندراس رایحه ای در سبک و سیاق بلو شنل ارائه داده است. رایحه ای معتدل، بسیار پربازخورد، دوست داشتنی و در عین حال مدرن و شیک!

 

عطر زنانه و ادکلن مردانه خود را از فروشگاههای معتبر عطر و ادکلن مانند عطربازار خریداری کنید.

همیشه هنگام خرید ادکلن توجه کنید که قیمت ادکلن  EDP از  قیمت ادکلن EDT  بیشتر است.

هنگام  خرید عطر، قیمت عطر  را با فروشگاه عطر عطربازار مقایسه کنید.

فروشگاه عطر عطربازار ارائه کنده بهترین  عطر و ادکلنبا بهترین قیم

 

پادشــــــاه افسونگـــــــری!

رایحه ای دارد بر پایه چوبها اما با غلبه عطر تلخ اسطوخودوس. نت های دریایی به کمک عطر بادام سبز و گریپ فروت رایحه ای گس را حلق کرده اند که در آن وتیور به چوبی تر شدن رایحه و هل به تمیزی، اسپایسی و درخشش آن کمک کرده است.

دمای عطر میانه است و با وجود نت های آبی و دریایی ، عطر آنچنان خنک نشده است. از این رو قابلیت مصرف روزانه خصوصاً در فصول بهار و پاییز را دارد. 

سبک کار همچون بلو شنل، مدرن و بسیار جنتلمن و همه پسند است. در نهایت تمایز عمده این پادشاه افسونگر را با شنل در  رایحه گسی که در هر گام موج می زند می توان دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.