عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطربازار|عطر ادکلن|عطر Encre Noir a L`Extreme Lalique

زمانی که لالیک محصول جدید خود را با نام Encre Noir عرضه کرد به سرعت بازار را در دست گرفت و دیری نپائید که این عطر به شهرت خوبی دست یافت.

او را با نام لالیک مشکی می خواندند و بسیاری از مشتریان آن را عطری با بوی "مقوا و چوب" می دانستند و با چنین توصیفی اقدام به خرید می کردند. لالیک حدود 7 سال پس از این تولید، رایحه اسپورت آن را ارائه داد. اگرچه محصول درخور توجهی بود اما استقبال فوق العاده ای را که انتظار می رفت به دست نیاورد. 
این بار باز هم لالیک دل را به دریا زده و Encre Noir قدیم را دستخوش تغییراتی ساخته است. 

 

Encre Noir a L`Extreme Lalique

در ماه اکتبر ۲۰۱۵ با قیمت 105 دلار برای حجم 50 میل و 139 دلار برای حجم 100 میل ارائه شد.

در ترکیبات آن وتیور هائیتی و جاوه، نعنای هندی، بخور، ترنج، چوب سرو و چوب صندل به چشم می خورد.اکستریم نوع قدرت یافته لالیک مشکی قدیم است. همچنان وتیور در میان نت ها دیده می شود تا رایحه دودی-چوبی لالیک فراموش نگردد. با این همه به نظر می رسد این بار لالیک قصد داشته تا نگاه دیگری بر عطر خود داشته باشد و علت آن حضور دو نت بخور و نعنای هندیست.

 

حضور بخور و نعنای هندی در این تولید جدید می تواند اشاره ای باشد از چرک، خشن و تا حدودی خاکی شدن رایحه! بنابراین مانور لالیک اکستریم بر عطر دودی کمتر خواهد بود. اگر رایحه به چنین سمت و سویی کشانده شده باشد موفقیت آن حتی بیش از اولین محصول تولید شده تضمین شده خواهد بود.

این عطر مناسب فصول سرد بوده و در حجم 50 و 100 میل به صورت ادوپرفیوم عرضه  شد.

 

عطر اجمل

کمپانی عطر و ادکلن اجمل | Ajmal اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن اماراتی است . این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 140 عدد عطر و ادکلن با برند  اجمل | Ajmal وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی  اجمل | Ajmal از سال 1951 شروع به کار نموده  و از سال 2001 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.

اجمل در طول 60 سالی که از تجربه فعالیتش می گذرد (از سال 1951) اکنون به یکی از تولید کنندگان تخصصی عطر در خاورمیانه و برندی معتبر در محصولات آرایشی شرقی تبدیل شده است.

اجمل محصول کشور امارات متحده عربی است و اکنون بیش از 132 فروشگاه در دنیا دارد و به بیش از 24 کشور جهان محصول صادر می کند. اجمل اولین عطر خود را در سال 2001 روانه بازار کرد و اکنون افزون بر106 عطر مختلف دارد.

فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن عطربازار شما را به خرید عطر و ادکلن های برند اجمل | Ajmal توصیه میکند.