عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

اسامی عطر های معروف زنانه و ادکلن های معروف مردانه و بررسی اجمالی

 

 

اسامی عطر های معروف زنانه و ادکلن های معروف مردانه و بررسی اجمالی 

 

خرید یک ادکلن زنانه که بتوان بعنوان عطر امضا از آن استفاده کرد و یا در مهمانی ها و محل کار ویا هر جای دیگری از آن استفاده کرد یک دردسر بزرگ شناخته میشود . شاید شما هم بخواهید یک ادکلن زنانه با ویژگی های شاخص داشته باشید ، عطری که نتوان از آن گذشت و به چشم یک همراه همیشگی به آن نگاه کرد . امروز در تحریریه ی مجله ایرانوس میخواهیم با همراهی شما ، به معرفی ۱۵ ادکلن زنانه بپردازیم که از بهترین های دنیای عطر انتخاب شده اند . همچنین در کنار آن نکات جالبی در انتخاب عطر مناسب و نحوه استفاده از آن را باهم مرور می‌کنیم . با ما همراه باشید.

 

پی نوشت : ترتیب عطر ها بر اساس برتری آن ها نیست ، ممکن است آخرین عطر مناسب شما باشد .
۱- خرید ادکلن زنانه کریستال نویر برند ورساچه
Versace Crystal Noir EDP

یکی از فاکتور هایی که در خرید عطر و ادکلن زنانه خیلی اهمیت دارد داشتن ماندگاری بالا برای یک عطر است . فرض کنید عطری را اسپری میکنید و بعد از نیم ساعت تمام بوی آن خشک شده و دوباره مجبور به استفاده از آن هستید . قطعا هیچکس چنین عطری را دوست نخواهد داشت . در مهمانی ها نمیتوانید مدام سراغ کیفتان رفته و عطر اسپری کنید . پس بهتر است عطری را انتخاب کنید که ماندگاری خوبی داشته باشد و در یک کلام نا امیدتان نکند . این عطر ورساچه به جرئت یکی از ماندگار ترین عطر های زنانه است . یک ادوپرفیوم گرم و شیرین که توسط تولید کننده ایتالیایی عطر و ادکلن ساخته شده است . کریستال نویر یک عطر با عصاره ی نادر ، حساس و و ظریف است . نت های پایه که شامل انجیر و انگور سیاه میشود با تکنولوژی سرپوش تولید شده اند . انگور سیاه در این عطر خود را خیلی متمایز و برتر جلوه میدهد . شما میتوانید از این عطر در فصل های  پاییز و زمستان استفاده کنید . طبع گرم این عطر میتواند در روز های سرد زمستانی به گرمای وجودی شما بیافزاید . نظر یکی از خریداران این عطر را باهم مطالعه می‌کنیم :

من این عطر را دوست دارم ، رایحه ی نارگیل خیلی غافلگیر کننده و ظریف ظاهر میشود . بنظرم کریستال نویر یکی از معدود عطر های با کیفیت و پتانسیل بالا است . هر بار که آن را استفاده میکنم همه از آن تعریف می‌کنند و خب من هم قطعا آن را دوست دارم.
ادکلن زنانه کریستال نویر ورساچه با ماندگاری و پخش بوی فوق العاده قطعا شما را شگفت زده می‌کند .

ادو پرفیوم ورساچه Crystal Noir حجم ۹۰ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۷۵۱٬۰۰۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
۲- خرید ادکلن زنانه Gucci EDP

از ویژگی های دیگر داشتن یک عطر با ماندگاری بالا ، کاهش هزینه های مربوط به خرید عطر است . یک ادکلن زنانه حتی اگر رایحه ی خوبی داشته باشد ، در صورتی که ماندگاری پایینی داشته باشد خیلی زود باید برای خرید یک شیشه ی دیگر اقدام کنید . قطعا خرید یک عطر با شیشه ی کوچک اما ماندگاری بالا بهتر از این است که عطری با شیشه ی بزرگ داشته باشید اما با مدام اسپری کردن آن به اتمام برسد . علاوه بر همه ی این موارد ، عطری که ماندگاری پایین تری دارد خیلی زود زمان پخش نت های آن تمام میشود و نه تنها نمیتوان رایحه های آن را به خوبی حس کرد ، ممکن است شما را کلافه کرده و یا منجر به سر درد گرفتن شما شود . میخواهیم یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا به شما معرفی کنیم که قطعا وقتی آن را اسپری میکنید ، تا مدت ها باقی خواهد ماند . این ادوپرفیوم گوچی با طبع معتدل خود میتواند گزینه ی خوبی برای هوای گرم یا نسبتا خنک باشد . نت های پایه ی این عطر گل آفتاب گردان و شکوفه پرتقال ، بعنوان برجسته ترین نت های آن خود نشان میدهند . با ترکیبی از وانیل که در نت پایانی نمایان میشود میتوانید شیرینی کامل این ادکلن را حس کنید. بهار و زمستان میتوانند بهترین زمان برای انتخاب این عطر و اسپری کردن آن باشند. همانطور که گفتیم ، ماندگاری بالای این عطر یکی از مهم ترین ویژگی های آن است که میتواند دلیل محکمی برای انتخابش باشد . یکی از خریداران این عطر نظر جالبی در مورد آن داده است :

من خیلی خوش شناس هستم که با این عطر آشنا شده ام . برای اولین بار  ۱۳ سال پیش آن را خریدم ، از آن زمان تا اکنون این عطر امضای من بوده است . من فکر میکنم یک عطر شرقی درجه یک است و هنوز هم به آن علاقه دارم.

ادو پرفیوم گوچی Gucci حجم ۵۰ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
۳- خرید ادکلن زنانه لانکوم مدل پوئم
Lancome Poeme EDP
خرید ادکلن زنانه لانکوم مدل پوئم Lancome Poeme EDP
یکی دیگر از ویژگی هایی که حین خرید ادکلن زنانه باید به آن توجه کرد ، پخش بوی هر عطر است . خیلی مهم است که وقتی وارد یک محیط میشوید تمام افراد حاضر در آنجا با حس کردن بوی عطر شما متوجه رسیدنتان بشوند ! به نوعی میتوانیم بگوییم پخش بوی هر عطر میتواند به استقبال بهتر دیگران از شما کمک کند . خصوصا اگر عطر امضای شما باشد . عطر ها بر اساس میزان پخش بویی که دارند و نوع رایحه ی آن ها میتوانند خوشایند باشند و یا اینکه پخش بوی آن ها شما را آزار دهد . پس اینکه عطری خوش بو و با پخش بوی مناسب انتخاب کنیم خیلی حائز اهمیت است . ادکلن زنانه لانکوم پوئم یکی از عطر های خوشبو و با پخش بوی بالاست که امروز به آن میپردازیم . الگوبرداری این عطر از زندگی یکی از شاعران فرانسوی انجام شده و سعی کرده تا ظرافت و لطافت مورد نیاز شخص را تامین کند . ترکیبات نت های این عطر مثل بقیه به صورت زمان مشخص ظاهر نمیشود بلکه در دوره های مختلف هر کدام خود را نشان میدهند و با کمرنگ شدن آن ها رایحه ی بعدی به میدان می آید . شقایق آبی ، شکوفه پرتقال و وانیل نت های برجسته ی این ادکلن زنانه لانکوم حساب میشوند . موج تغییرات تلخ و شیرین یک ترکیب احساسی را برای شما به ارمغان می آورد که به نوعی در طراحی شیشه هم از آن استفاده شده است . یکی از خریداران این عطر اصیل نظر خود را اینگونه بیان کرده :

مادر من این عطر را داشت . هنوز هم برای من یادآور مادرم است ، هر زمان که بوی گرم و دلچسب آن را احساس میکنم به خاطراتم میرسم . من فکر میکنم بهترین زمان استفاده از آن در فصل زمستان است اما مادرم همیشه آن را اسپری میکرد . هلو و کهربا بنظرم بهترین نت های آن هستند .

ادو پرفیوم لانکوم Poeme حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۸۷۸٬۰۰۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
۴- خرید ادکلن زنانه توباکو وانیل برند تام فورد
Tom Ford Tobacco Vanille EDP
خرید ادکلن زنانه توباکو وانیل برند تام فورد
Tom Ford Tobacco Vanille EDP
اگر عطری که به شما معرفی کردند ، از تمام فیلتر های ماندگاری و پخش بو گذشت . هنوز هم مانده تا بتوانیم بگوییم به یک ادکلن زنانه ایده آل رسیده ایم! خط بو پس از دو مورد قبلی از مهم ترین فاکتور هاست . اما خط بو چیست و چه تفاوتی با پخش بو دارد ؟  خط بو به معنای واقعی یعنی مدت زمانی که یک عطر در محیط باقی میماند . دقت کنید که منظور دقیقا محیط اطراف شماست و نه بدن شما ! فرض کنید که در خودرو شریک زندگیتان نشسته اید و وقتی پیاده میشوید تا مدت زمان طولانی ای بو و یاد شما آنجا باقی میماند ، خب این خیلی ایده آل و رمانتیک بنظر میرسد . البته در صورتی که درست انتخاب کرده باشید . توجه کنید که این انتخاب شماست که تعیین میکند دیگران درباره ی سلیقه ی شما چه فکری میکنند . یک عطر بی کیفیت هرچقدر هم خط بوی طولانی داشته باشد فقط باعث اذیت شدن بقیه میشود . رایحه ی مناسب در کنار همه ی این ها میتواند لحظاتی رویایی برای شما بسازد .عطر تنباکو وانیل از محصولات تام فورد است که میتوانیم آن را در دسته ی عطر های شرقی قرار دهیم . برگ توتون و وانیل از نت های برجسته ی این عطر هستند که نوید یک عطر کلاسیک را به شما میدهند . این ادکلن تام فورد از معدود عطر هایی است که چنین ماندگاری زیاد و پخش بوی سنگینی دارد . نظر یکی از خریداران این عطر را باهم مطالعه میکنیم :

این عطر برای من شبیه به یک جاذبه است . بعد از اینکه این عطر را خریدم و از آن استفاده کردم ، تصمیم گرفتم که شمع ها و خوشبو کننده ی هوای خانه را عوض کنم و مانند این بو یکی بخرم . من واقعا با همه ی عطر های تام فورد تحت تاثیر قرار نمیگیرم ولی این یکی منحصر به فرد است .

ادو پرفیوم تام فورد Tobacco Vanille حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۴٬۷۲۷٬۰۰۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
۵- خرید ادکلن زنانه سان شاین برند آمواژ (آمواج)
Amouage Sunshine EDP
خرید ادکلن زنانه سان شاین برند آمواژ (آمواج)
Amouage Sunshine EDP
ممکن است یک رایحه را دوست داشته باشید ولی نتوانید از آن عطر استفاده کنید . سر درد و یا حساسیت های مختلف ممکن است باعث آزار شما بشوند . قطعا در نگاه اول متوجه این نمیشوید که این عطر برای شما مناسب است یا نه ! عطر ها مانند خوراکی هایی که در زندگی روزمره میخوریم ، دارای طبع مختص خود هستند . عطری میتواند گرم ، خنک و یا معتدل باشد . اینکه بدن شما چه طبعی را قبول میکند نکته ی مهمی است . افت فشار ، احساس گرما و یا سردرد میتوانند از عوارض انتخاب عطری با طبع اشتباه باشند ، علاوه بر همه ی این ها دیگر نمیتوانید از آن عطر استفاده کنید و عملا هزینه ی شما بی نتیجه بوده ، میخواهیم شما را با یکی از عطر های خنک آشنا کنیم . آمواج میتواند یک انتخاب خوب برای عطری خنک باشد ، این ادکلن زنانه عمانی با گذشت کمتر از چهار سال از عرضه توانسته خریداران زیادی را به خود جذب کند . سان شاین یک عطر زنانه شرقی است که طراحان آن در ساخت شیشه خیلی دقت کرده اند تا آن حس اصیل را به فرد منتقل کنند ، سادگی و اصالت همیشه باهم عجین بوده و هستند . نت های برجسته آن بادام و توت سیاه اند . پیشنهاد ایرانوس برای استفاده از این ادکلن زنانه فصل های تابستان و بهار است . نظر یکی از خریداران را باهم مطالعه میکنیم :

بعنوان کسی که از عطر های شیرین خوشش نمی آید میگویم که این فوق العاده است . توانست نظر من را جلب کند و اکنون من از آن استفاده میکنم . به من اعتماد کنید ، چیزی جز این نیست . واقعا یک رایحه ی شیرین آسمانی را در آن احساس میکنم .

ادو پرفیوم زنانه آمواج Sunshine حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۱٬۷۸۹٬۰۰۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
۶- خرید ادکلن زنانه سی برند جورجیو آرمانی
Giorgio Armani Si Intense EDP
خرید ادکلن زنانه سی برند جورجیو آرمانی
Giorgio Armani Si Intense EDP
اصولا اینکه چه شخصی کدام رایحه را بپسندد بستگی به سلیقه ی هر فرد دارد و نمیتوانیم برای آن قائده و قانونی تعیین کنیم . اما بعضی از عطر ها هستند که علاوه بر داشتن تمام فاکتور هایی که گفتیم ، فروش خیلی بالایی داشتند و این نشان دهنده ی کیفیت آن ها بوده . بعضی مواقع شما نمیدانید که دقیقا چه چیزی در ذهنتان است و فقط میخواهید یک ادکلن زنانه درجه یک بخرید ، دقیقا همان جاست که این نکاتی که گفتیم به کار می آید . میتوانید بهترین را تهیه کنید و انتظار کیفیت مناسبی را هم داشته باشید ، این حق طبیعی شماست ! این ادکلن زنانه جورجیو آرمانی بعنوان یک معرف رایحه های شیرین و وانیل و گل رز ساخته شد . آن ها میخواستند برای زنان پر شور و قوی که نیاز به انرژی بیشتر و استحکام دارند یک عطر خوب معرفی کنند و موفق هم شدند . یک عطر کاریزماتیک که اعتماد به نفس زیادی به شخص میدهد . بعنوان یک عطر مدرن میتوانیم از این ادکلن زنانه نام ببریم ، بعد از اسپری کردن آن با شروع پر هیجانی از توت سیاه و قهوه مواجه میشوید ، بعد هم گل رز و بقیه ی نت های آن خودشان را در یک ردیف مشخص به میدان میفرستند . یک عطر مناسب برای فصل های پاییز و زمستان که با ماندگاری بالا و پخش بوی سنگین شما را شگفت زده خواهد کرد . نظر یکی از خریداران این عطر را  باهم میخوانیم :

من واقعا آن را دوست دارم ، نمیتوانم بگویم که آن خیلی شیرین است . برای من آن یک ترکیب متعادل از میوه هاست که لذت بخش است ، بنظرم این ترکیب خیلی خوب روی پوست خودش را باز میکند و جای میگیرد . خیلی عطر ها ارزشش را ندارند اما این یکی اینچنین نیست .

ادو پرفیوم جورجیو آرمانی Si Intense حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۱٬۱۶۹٬۰۰۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
۷- خرید ادکلن زنانه Coco EDP
شاید اینکه یک ادکلن زنانه چه ظاهری داشته باشد برای خیلی از افراد اهمیت نداشته باشد ، اما خب شما میخواهید هرروز از آن استفاده کنید ، یا حتی آن را برای مراسم های خاص همراه خود ببرید . طراحی شیشه ی جذاب برای یک عطر میتواند حس خوبی به شما بدهد ، البته به شرطی که آن عطر به اندازه ی کافی دوست داشتنی باشد! به جز این باید بدنه‌ی آن طوری ساخته شده باشد که خیلی راحت داخل دست جای بگیرد و بتوان راحت از آن استفاده کرد . ادکلنی که میخواهیم معرفی کنیم یکی از عطر های پرفروش و بسیار قوی برند دیور است . یک عطر شرقی که با ظرافت خاص خود شما را به اوج میبرد و بهترین احساس را از آن دریافت خواهید کرد . نت هایی از میوه هایی مثل نارگیل و رز که میتواند لحظات خوشی در فصول پاییز و زمستان برای شما رقم بزند . شیشه ی این عطر با استفاده از رنگ قرمز و مشکی توانسته عشق را به بهترین نحو ممکن منتقل کند و ارگونومی آن به نحوی طراحی شده که در دست بسیار راحت قرار میگیرد . نظر یکی از خریداران این عطر را باهم میخوانیم :

بنظرم برای قرار های رمانتیک فوق العاده است . خصوصا اگر خانمی با مو های بلند مشکی و کفش پاشنه بلند و رژ قرمز هستید ، قطعا خیلی با ظاهر شما همخوانی دارد . شیرینی گرمی داخل آن نهفته است که به مرور تبدیل به یک گرمای لذت بخش شده و احساس آن تقویت میشود .

ادو پرفیوم شنل Coco حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
۸- خرید ادکلن زنانه Lady Million Absolutely Gold P
عطر ها دارای دسته بندی های مختلفی هستند ، اما یکی از مهم ترین آن ها میزان غلظت عطر است . ممکن است شما عطری گران قیمت خریداری کنید اما حس کنید عطر خیلی سبک به نظر میرسد ، ممکن است این موضوع بخاطر نوع فرمول و نت های آن عطر باشد اما دلیل اصلی ، میزان غلظت عصاره ی اصلی ادکلن زنانه شماست . از این رو عطر ها از نظر میزان غلظت عصاره ی اصلی عطر به دسته های مختلفی تقسیم شده اند . عطر هایی که بیشترین میزان غلظت عصاره ی اصلی را دارند در شاخه ی پرفیوم قرار میگیرند ، به طور متوسط ممکن است غلظت عصاره ی آن ها تا ۴۰ درصد هم باشد ! ادکلن زنانه پاکورابان که آن را معرفی میکنیم یکی از پرفیوم های زنانه است که در فروشگاه عطر و ادکلن ایرانوس هم موجود میباشد . این ادکلن چهار فصل ، در اسپانیا تولید و عرضه میشود.  درکی که از نت ها میتوانیم داشته باشیم در نهایت ما را به یک ترکیب شیرین از خوراکی ها و گل ها میرساند . ترکیبی وسوسه انگیز که با تمشک شروع میشود و با گل های یاس شکوفا میشود . در کنار طراحی زیبا ، ماندگاری خوب و پخش بوی مناسب میتوانیم ظرافت خیلی زیبایی را در آن حس کنیم . نظر یکی از خریداران این عطر را باهم مطالعه میکنیم :

این عطر با یک بوی بسیار جذاب است که مردم همیشه از من میپرسند که عطری که اسپری کردی اسمش چیست! بنظرم این عطر خیلی زنانه است . ترکیبی از بهار و تازگی .

پرفیوم پاکورابان Lady Million Absolutely Gold حجم ۸۰ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۹۴۳٬۰۰۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
۹- خرید ادکلن زنانه Rock’n Rose Couture P
یکی از مسائلی که همیشه مردم را حین خرید عطر و ادکلن نگران میکند ، اصل نبودن محصولات برخی از فروشگاه هاست . متاسفانه به حدی اندازه ی این محصولات فیک و بی ارزش افزایش پیدا کرده که به دغدغه ی بسیار مهمی برای تولید کننده ها تبدیل شده ولی در این بین کسی که بیشتر از همه ضرر میکند خریدار آن عطر هاست ! ماندگاری پایین ، رایحه ی غیر واقعی ، تاثیر منفی روی پوست از عوارض عطر و ادکلن هایی هستند که به صورت غیر اورجینال تولید میشوند . در همچین شرایطی قطعا تنها راه خرید مطمئن ، پیدا کردن فروشگاهی است که سابقه مناسبی در زمینه فروش عطر و ادکلن داشته باشد . فروشگاه عطر و ادکلن ایرانوس ، مفتخر است که بدون داشتن هیچگونه عطر و ادکلن درجه دو و یا فیک پذیرای مشتریان خود باشد . عطری که میخواهیم معرفی کنیم یکی از محصولات ولنتینو است . عطری با ظاهر شیک و بسیار مناسب برای مهمانی های رسمی است ، یک خانم شیک پوش که میخواهد در مراسم عروسی و یا ملاقات های رسمی شرکت کند میتواند از این ادکلن زنانه خوشبو استفاده کند . رایحه ی این عطر با ترکیب رز سفید و مشکی خود را به زیبایی نشان میدهد ، البته نمیتوان از احساس زیبایی که از رز و ترنج در نت های پایه به فرد منتقل میکند صرف نظر کرد . به هیچ وجه نگران این نباشید که کدام فصل میتوانید از آن استفاده کنید ، چون این یک عطر چهار فصل است و میتوانید به عنوان عطر امضا هم از آن استفاده کنید ! نظر یکی از خریداران این عطر را باهم میخوانیم :

یک دکور گیاهی باهوش و متمایز ، شیرین و نرم ! درست است من دقیقا یک ترکیب نرم در آن احساس میکنم . خب به هر حال هرکسی میتواند از آن نتیجه ای بگیرد و من همچین احساسی داشتم . بطری شکل توپ با توری اسکابر و یک گل رز مشکی ، بنظرم خیلی زیباست !

پرفیوم ولنتینو Rock'n Rose Couture حجم ۵۰ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
۱۰-خرید ادکلن زنانه Rock’n Rose Couture P
اما قدم بعد از خرید چیست؟ چطور باید از عطر استفاده کنیم که بهترین کارایی را داشته باشد؟ جواب مشخص و البته طولانی ای وجود دارد که به آن هم میپردازیم . ابتدا باید توجه کنید که بهترین زمان عطر زدن بعد از استحمام است . وقتی که دوش گرفتید و رطوبت بدن را تا حد زیادی با حوله گرفتید زمان عطر زدن فرا رسیده است . میتوانید آن را اسپری کنید و بعد از آن لباس بپوشید . اصولا اینکه عطر را روی لباس بزنید میتواند برای یک بانو فاجعه بار باشد . عطر و ادکلن باید دقیقا رو پوست اسپری شوند تا واکنش بهتری با استفاده از گرمای بدن بدهند و لباس هم بوی نامطبوعی به خود نگیرد . چیزی که باید رایحه ی مناسب داشته باشد بدن شما و شما هستید نه لباس هایتان! به این نکته توجه کنید که استفاده از لوسیون ها و مرطوب کننده های بدون بو میتواند خیلی به شما کمک کند ! منافذ پوست با مرطوب کننده بسته میشود و عطر کاملا روی پوست جای میگیرد ، خیلی مراقب باشید که لوسیون و مرطوب کننده بدون بو باشد چون ممکن است ترکیب دو رایحه ی عطر و لوسیون خیلی خوشآیند نباشد . یکی از عطر هایی که میتوانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید این محصول بولگاری است . این عطر پرطرفدار یکی از ترکیبات جالب گل و چوب است ، به نوعی تداعی کننده ی یک طبیعت پر احساس و سنگین . البته این عطر بیشتر برای آب و هوای خنک پاییز و سرمای زمستان مناسب است ولی در فصول گرم هم میتوانید از آن استفاده کنید . نظر یکی از کاربران را باهم میخوانیم :

عمیق ، تاریک ، حساس و مرموز است ، این یک رایحه ی معمولی نیست . من هنوز میتوانم تصور کنم که یک لباس راه راه سیاه و سفید پر زرق و برق پوشیده ام و همه چشم ها به من خیره است . پخش بو و طول عمر عطر بسیار زیاد است و بنظرم به بهترین حالت ممکن روی پوست میماند .

پرفیوم ولنتینو Rock'n Rose Couture حجم ۵۰ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
۱۱- خرید ادکلن زنانه Chance Eau Tendre EDT
موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید محل استفاده از عطر و ادکلن است . اینکه عطر را روی چه نقاطی از بدن اسپری کنید میتواند به کلی روند آن را تغییر دهد . فقط باید روی نقاطی از بدن عطر را اسپری کنید که به رگ های اصلی بدن نزدیک تر هستند . گرمای خون در حال گردش در بدن شما باعث میشود عطر خیلی بهتر تبخیر شود و نت های آن دقیقا به همان گونه که باید خود را نشان دهند . نقاطی که گفتیم به نقاط پالس معروف هستند ، این بخش ها از بدن شامل پشت گوش ، زیر گردن ، روی نبض ها. البته باید توجه کنید که به هیچ وجه بعد از اینکه آن ها را اسپری کردید دو دستتان را به هم نزنید چون عطر اصطلاحا میشکند و دیگر پخش بوی رضایت بخشی نخواهد داشت . اما ادکلن زنانه ای که میخواهیم معرفی کنیم و خب استفاده از آن خالی از لطف نیست . این عطر تفسیر لطیفی از گل ها و میوه هاست که خواسته به ترکیبی صورتی و رمانتیک از عطر برسد . چیزی که باید به آن توجه کنیم ماندگاری خیلی خوب و پخش بوی نرم این عطر است . نظر یکی از خریداران این ادکلن زنانه شنل را باهم میخوانیم :

من فکر میکنم این عطر واقعا زیبا و ماندگار است . همسرم خیلی این را دوست دارد ، او از بیشتر عطر های من متنفر است اما این یکی توانست او را هم راضی کند . این زیبایی خاص با هیچ یک از عطر های دیگر شنل قابل مقایسه نیست . اما بنظرم لازم است که عطر دیگری هم داشته باشید چون همه ی سال نمیتوان از آن استفاده کرد .

ادو تویلت شنل Chance Eau Tendre حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۱٬۵۹۷٬۰۰۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
۱۲- خرید ادکلن زنانه Eau De Lacoste Sensuelle EDP
خیلی از خریداران عطر و ادکلن از این شکایت دارند که بر خلاف میزانی که از عطر استفاده کرده اند خیلی زود بطری عطر به آخر رسیده است ! اما این موضوع بی دلیل نیست و عطر های اورجینال هم ممکن است این مشکل را داشته باشند . اینکه شیشه ی عطر را در چه فضا و شرایطی نگهداری میکنید خیلی اهمیت دارد . شیشه ی عطر نباید در تابش نور آفتاب و جای گرم باشد ، این موضوع قطعا باعث تبخیر عطر میشود و ممکن است رنگ و کیفیت عطر را نیز تحت تاثیر قرار دهد . شما به هیچ وجه علاقه ندارید که عطری که با قیمت بالایی تهیه  کرده اید به زودی تمام شود ! پس بهتر است در محلی که برای عطر در نظر میگیرید دقت بیشتری داشته باشید . به غیر از این ها عطر نباید در تغییر دمایی زیاد قرار بگیرد یعنی در ساعتی از روز نقطه ای گرم و در شب سرد است ، اینجا اصلا جای خوبی برای عطر شما نیست چون تغییر دمایی به شیشه ی عطر آسبی زیادی میرساند . آشپزخانه و یا نزدیک به حمام بدترین مکان برای قرار دادن عطر هاهستند . موقع آشپزی فضای آشپزخانه به شدت گرم و زمان استحمام هم فضای نزدیک به آنجا گرم و مرطوب میشود . عطری که میخواهیم معرفی کنیم یکی از محصولات لاگوست است .  جدا از ویژگی های شاخصی که این عطر دارد داشتن آن در میان عطر هایتان میتواند زیبایی فراوانی به میز آرایشتان ببخشد . این عطر ظاهرا ظریف اما با پیچ و تاب نرم که یک شب لذت بخش را تداعی میکند . علاوه بر داشتن نت های شیرینی مثل گل رز و نخودچی ، هنگامی که خورشید غروب میکند و شب میشود میتوانید منتظر یک رایحه ی منحصر به فرد باشید ، ترکیبی نرم و آرامش بخش از بامبو که راضی کننده بنظر میرسد! با توجه به ترکیبات این عطر میتوانید در فصول بهار و تابستان و زمستان از آن استفاده کنید ، البته توجه کنید که شب ها تاثیر خیلی بهتری از آن حس خواهید کرد . نظر یکی از خریداران این عطر را باهم میخوانیم :

عطر بسیار جالبی است ، یک شیرینی الهی در آن احساس میکنم و بنظرم خیلی خوب مخلوط شده است . در واقع شما میتوانید نمونه ای از بهترین موادی که میتوان باهم برای ساخت یک عطر ترکیب کرد را ببینید . بعد از ۴ ساعت هنوز هم میتوانم بوی آن را روی مچ دستم حس کنم و فکر میکنم این درست است .

ادو پرفیوم لاگوست Eau De Lacoste Sensuelle حجم ۹۰ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۶۳۹٬۰۰۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
۱۳- خرید ادکلن زنانه Eros EDP
واقعا چه محلی بهترین مکان برای نگهداری عطر است؟ در چه شرایطی ریسک تبخیر شدن و تحت تاثیر قرار گرفتن ادکلن کمتر میشود؟ همانطور که گفتیم مکان هایی که کمترین میزان تغییر دما را دارند بهترین محل برای نگهداری عطر هستند اما برخی موارد هم تصمیمات عجیب نتیجه ی بهتری به ما خواهند داد! برخی میگویند این کار خیلی عجیبی است که عطر را داخل یخچال بگذاریم اما بخاطر دمای نسبتا ثابت و همینطور گرمای پایین محل مناسبی برای قرار دادن عطر است ، البته توجه کنید که در صورتی این موضوع قابل انجام است که یخچال شما دمای خیلی پایین و سرد نداشته باشد چون یخ زدن و حتی نزدیک شدن به یخ زدگی هم عطر شما را تقریبا از بین میبرد . کمدی در آشپزخانه و یا حمام بدترین جایی است که ممکن است بتوانید برای نگهداری عطر انتخاب کنید . توصیه میکنیم بعد از مصرف عطر حتما درب آن را بگذارید و بهتر است شیشه ی عطر را داخل جعبه قرار دهید . ادکلن زنانه ورساچه که میخواهیم معرفی کنیم یکی از عطر های پرفروش این برند است . این عطر برای اولین بار بعنوان خدای معطر عشق عروسی وارد بازار شد . یک عطر پر زرق و برق طلایی که به نوعی برای استفاده عروس ساخته شده است . ابتدا این عطر را با نت های یاسمن و گل صد تومانی احساس خواهید کرد . در مورد بسته بندی این عطر هم علامت های یونانی معمول در برند ورساچه دور آن وجود دارد و جنس بطری آن هم از شیشه است و با فلز های طلایی به آن جلا داده اند . نظر یکی از خریداران این عطر را باهم میخوانیم :

من برای اولین بار امروز این عطر را خریدم و بو کردم ، بالافاصله به دنبال عطر یاس در آن بودم ، واقعا تشنه ی آن عطر بودم و بهش رسیدم . بگذارید یک چیز را صریح بگویم ، من واقعا عاشق آن شدم . یاس به اندازه ی کافی قوی است اما به دلیل وجود مرکبات تا حدودی رایحه تقسیم میشود . البته نت های گل صد تومانی و چوب هم  جذابیت خاص خود را دارد .

ادو پرفیوم ورساچه Eros Pour Femme حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۷۷۹٬۰۰۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
۱۴- خرید ادکلن زنانه Bamboo EDP
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که همراه بردن عطر در مسافرت ممکن است دردسر داشته باشد؟ بله درست است ، در مرحله اول اگر بدشانس باشید مامور بازرسی فرودگاه ممکن است مجبورتان کند تا همانجا عطر را از چمدانتان خارج کنید و احتمالا هم نمیتوانید به منزل بازگردید و باید با ادکلن خود خداحافظی کنید . اما این تازه غول اول است! استرس اینکه حین باربری شیشه ی عطر بکشند هم واقعا موضوع خوبی نیست ! از طرفی خرید یک عطر در مقصد هم به صرفه نیست چون نمیتوانید با خود به خانه بازگردانید پس بهترین راهکار چیست؟ پیشنهاد ما این است که شیشه های پلاستیکی خالی عطر را تهیه کنید و مقداری از عطر را داخل آن بریزید . هم کوچک و قابل حمل است و هم خطر خاصی برای وسیله های دیگری که داخل چمدان حمل میکنید ندارد . البته به این موضوع توجه کنید که اگر عطر را داخل یک جعبه بگذارید میزان تبخیر پایین تری هم خواهد داشت و میتوانید با خیال راحت به سفر بروید . اما واقعا هر عطری را میتوان با این ترفند با خود حمل کرد؟ قطعا نه! نمیتوانید از خیر مقدار زیادی از عطری که با هزینه زیاد خریده اید بگذرید . میخواهیم یک عطر رایگان با ویژگی های مناسب به شما معرفی کنیم که خیلی راحت هم بتوانید آن را تهیه کنید . عطر فرانک اویلر بامبو بعنوان یک عطر خوب و البته نسبتا ارزان قیمت چهاردهمین موردی است که به بررسی آن میپردازیم . رایحه ی این عطر بعنوان معرف یکی از مهم ترین گیاهان شرقی یعنی بامبو انتخاب شده است . عطری حساس و ظریف که با ترکیبی از برگ عناب و برگ های بنفش و توت سیاه خود را نشان میدهد . البته نباید نت های پایه را فراموش کنیم که از ترکیب خس خس ، مشک و سدر ایجاد شده است . این عطر میتواند یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای سفر های فصل بهار و تابستان باشد . یک عطر خنک و شیرین در تعطیلات تابستانی میتواند جذابیت بسیار بالایی داشته باشد . نظر یکی از خریداران این عطر را میخوانیم :

یک نوع گل خطی که بنظرم تا یک ساعت ماندگاری خیلی خوبی داشت . همانطور که در نت های عطر ذکر شده خود را نشان میدهد و شما چیز غیر عادی ای احساس نمیکنید . عطری از گل که در نزدیکی پوست قرار میگیرد و خود را نشان میدهد . بنظرم میتوانید از این عطر در یک پیک نیک و یا حین بازی با بچه ها استفاده کنید و البته این عطر بنظرم یک عطر غیر روزمره است .

ادو پرفیوم فرانک اولیویر Bamboo حجم ۷۵ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۲۳۳٬۰۰۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
۱۵- خرید ادکلن زنانه Guilty Diamond EDT
آخرین مطلبی که میخواهیم به آن بپردازیم ، از بین بردن بوی عطر های قبلی است که روی لباس مانده اند . اصولا ماندگاری خیلی مهم است و هرچه ماندگاری عطر بیشتر باشد بهتر است ، اما ممکن است متوجه شوید که بوی عطر روی لباس مانده است و نمیتوانید از عطر دیگری استفاده کنید . چند راهکار برای این موضوع وجود دارد که برخی از آن ها را باهم مرور میکنیم . اولین کاری که میتوانید انجام دهید چند ساعت لباس را از کمد در  بیاورید و در فضای باز قرار دهید ، به علت اینکه بیشتر ترکیب همه ی عطر ها از الکل تشکیل شده است به اصطلاح عطر میپرد و تقریبا چیزی از رایحه ی آن روی لباستان باقی نمیماند اما اگر باز هم نتیجه ی دلخواهتان را دریافت نکردید میتوانید لباس را بشویید اما توجه کنید که به مقداری سرکه حین شست و شو نیاز دارید ، سرکه بوی نرمی دارد و باعث میشود که رایحه ی باقی مانده از عطر قبلی از بین برود . اگر باز هم عطر روی لباس باقی مانده بود و راضی نشدید بهتر است لباس را داخل ظرفی از آب قرار دهید و مقداری پودر لباسشویی داخل آن بریزید ، اجازه دهید تا صبح داخل آب باقی بماند و صبح آن را با آب و پودر جدیدی شست و شو دهید . به احتمال خیلی زیاد دیگر اثری از عطر روی لباس شما باقی نخواهد ماند و با خیال راحت میتوانید از عطر جدیدتان استفاده کنید . در انتها میخواهیم یکی از عطر های گوچی را به شما معرفی کنیم . این ادوتویلت که مناسب فصل های پاییز و زمستان است ، با طراحی جدید توانسته ظاهر جالبی با مفهومی از الماس کسب کند و به فروش برسد . ترکیبی جدید ، متمایز و وسوسه انگیز  است که با نت های فلفل صورتی ظاهر میشود ، پانچولی و عنبر را به خوبی میتوانید در آن احساس کنید . این عطر در دسته ی عطر های با ماندگاری بالا قرار گرفته و پخش بوی نرمی داشته است . نظر یکی از خریداران آن را باهم میخوانیم :

وقتی اسمش را خواندم احساس کردم که من باید آن را دوست داشته باشم ، چیزی که در سری جدید آن دیدم صرفا بطری جدیدی بود ولی با همان رایحه ی قبلی ، فلفل صورتی و پانچولی برای من قابل احساس است اما چیز دیگری متوجه نشدم. من مطمئنا آن را دوست دارم اما هرگز متوجه نشدم که چرا آن ها همیشه به یک بطری جدید نیاز دارند ، ظاهرش برای من مهم نیست من از عطر آن استفاده میکنم!

ادو تویلت گوچی Guilty Diamond حجم ۷۵ میلی لیتر

قیمت برای شما: ۰ تومان
مشاهده محصول و خرید

خرید این عطر
سخن آخر
در بین این ۱۵ عطر که معرفی و بررسی کردیم سعی بر این داشتیم تا از بهترین ادکلن زنانه هایی که معرفی شده اند استفاده کنیم . ویژگی های عطر از ماندگاری و پخش بو گرفته تا طراحی بسته بندی هم سعی شد تا لحاظ شود و نتیجه ی نهایی بهترین باشد . ماندگاری ، پخش بو ، خط بو ، ظاهر عطر از مواردی هستند که با چک کردن آن ها هنگام خرید میتوانید عطر دلخواهتان را انتخاب کنید و از خرید آن پشیمان نشوید . فروشگاه ایرانوس تمامی عطر و ادکلن هایی که معرفی شد را عرضه کرده و میتوانید با انتخاب هرکدام از آن ها ، خریدی لذت بخش داشته باشید .

 

 

 

 

 

 

خرید عطر و ادکلن شاید یکی از دشوارترین تصمیم ها برای خانم ها باشد. ار این رو آشنایی با پرفروش ترین ها معروف ترین یا جدید ترین عطر ها به ما کمک میکند تا بهترین را برای خود انتخاب کنیم. همچنین خرید عطر و ادکلن های معروف و پرفروش کار دشواری خاصی خود را دارد زیرا نمونه های تقلبی عطر و ادکلن های معروف و پرفروش در فروشگاه ها عطر ادکلن بیشتر یافت میشود (به دلیل قیمت ارزان تر)، برای آگاهی و تشخیص عطر های اصل و اورجینال این صفحه را مطالعه نمایید.
اما فهرست عطر و ادکلن های معروف و پرفروش زنانه

1.    عطر معروف زنانه ویکتور اند رولف فلاوربمب ادو پرفیوم Viktor&Rolf Flowerbomb EDP

این عطر که مخصوص دختران و خانم های مشکل پسند می باشد با نام خود هماهنگی خوبی دارد (بمب گل) عطری پرفروش با ماندگاری مناسب .
سایر عطرهای ویکتور اند رولف (Viktor&Rolf)
برای خرید اینترنتی عطر زنانه ویکتور اند رولف فلاوربمب ادو پرفیوم روی لینک زیر کلیک کنید

2.    عطر زنانه معروف و گران قیمت شنل کوکو نویر Coco Noir Chanel for women

رایحه ادکلن خوشبو شانل کوکو نویر تلخ می باشد. کوکو نویر در ادامه کوکو و کوکو مادمازل می باشد
عطر شانل کوکو نویر اولین محصول این گروه یعنی کوکو چنل در سال 1984 با ترکیبی خارق العاده همگان را شیفته خود کرد و در ادامه در سال 2001 عطر کوکو مادمازل توانست خودرا به عنوان بهترین عطر زنانه جهان در 3 سال پیاپی معرفی کند، و اما امروز کوکو نویر در اوایل روزهای تولید و معرفی یعنی اواخر تابستان 2012 همه رکوردها و زحمات دیگر برندهای عطرسازی جهان را خنثی کرده و با قدرت تمام بعنوان بهترین عطر جهان در سال 2012 تا کنون بر مسند قدرت بنشیند.
سایر عطرهای شانل (CHANEL)
برای خرید اینترنتی عطر زنانه شنل کوکو نویر روی لینک زیر کلیک کنید

3.    عطر زنانه معروف  گوچی بای گوچی ادو پرفیوم Gucci by Gucci EDP

شاید دلیل محبوبیت و پرفروش بودن این عطر زنانه پرقدرت بودن آن  بوی خوب و خوش گرم و شیرین و ماندگاری بالا و طولانی این عطر باشد که مناسب مراسم رسمی و فصل های خنگ و سرد سال  می باشد.
سایر عطرهای گوچی (Gucci)
برای خرید اینترنتی عطر زنانه گوچی بای گوچی ادو پرفیوم روی لینک زیر کلیک کنید

4.    عطر زنانه معروف  کلوین کلین ایفوریا Calvin Klein euphoria women

عطر زنانه که در اکثر سال ها در لیست عطر های پرفروش و محبوب زنانه قرار داشته است دلیل معروف بودن این عطر بوی خوب و خوشبو و ماندگاری زیاد و طولانی این عطر زنانه میباشد که با بوی گرم و شیرین نشاط بخش می باشد.
سایر عطرهای کلوین کلین (Calvin Klein)
برای خرید اینترنتی عطر زنانه کلوین کلین ایفوریا روی لینک زیر کلیک کنید

5.    عطر زنانه جیوانچی آماریج Givenchy Amarige for Women

یک عطر کلاسیک و پرترفدار از سال 1991 تا کنون. یک عطر مناسب برای هدیه دادن به خانم های بین سن 25 تا 55 سال.
سایر عطرهای
جیونچی (Givenchy)
برای خرید اینترنتی عطر زنانه جیوانچی آماریج روی لینک زیر کلیک کنید

6.    عطر زنانه تیری موگلر الین Thierry Mugler Alien EDP

عطر زنانه ای که در سال های اخیر پرفروش شده  این عطر خوشبو زنانه و دخترانه ماندگاری بالا و طولانی دارد و به دلیل داشتن بطری زیبا نیز برای هدیه دادن بسیار به دختر ها و خانم های جوان بسیار مناسب می باشد.
سایر عطرهای تیری موگلر (Thierry Mugler)
برای خرید اینترنتی عطر زنانه تیری موگلر الین روی لینک زیر کلیک کنید

7.    عطر زنانه پاکو رابان لیدی میلیون Paco Rabanne Lady Million

یک عطر جدید زنانه که در فهرست عطر های جدید و پرفروش جا گرفته است با رایحه ای ملایم وشیرین با ماندگاری خوب و زیاد (البته در نسخه های اورجینال) با ظاهری شبیه الماس . این عطر هم برای هدیه دادن بسیار مناسب می باشد. همچنین نسخه عطر زنانه پاکو رابان لیدی میلیون آبسولوتلی گلد Paco Rabanne Lady Million Absolutely Gold نیز مانند این عطر پرفروش و معروف می باشد و از محبوبیت برخوردار می باشد.
سایر عطرهای پاکو رابان (Paco Rabanne)
برای خرید اینترنتی عطر زنانه پاکو رابان لیدی میلیون روی لینک زیر کلیک کنید

8.    عطر زنانه نینا ریچی ریچی Ricci Ricci Nina Ricci for women

یک عطر جدید که در سال 2009 وارد بازار شد و پرفروش و محبوب می باشد و رایحه ای کم نظیر و منحصربه فرد مخصوص خانم های متمدن و شیک می باشد. نینا ریچی ریچی Ricci Ricci Nina Ricci  یک عطر با رایحه دلفریب، نشاط بخش و احساس برانگیز می باشد.
سایر عطرهای نینا ریچی (Nina Ricci)
برای خرید اینترنتی عطر زنانه نینا ریچی ریچی روی لینک زیر کلیک کنید

9.    ادکلن زنانه معروف و محبوب Valentina

این عطر و ادکلن شاهکار جدید کمپانی ولنتینو می باشد و به نام ادکلن زنانه  Valentina وارد بازار شده.این ادکلن زنانه پرفروش  قابل استفاده برای تمام سنین و قابل استفاده در چهار فصل سال می باشد این عطر ماندگاری بالا و طولانی دارد  و رایحه ملایم و شیرین دارد . این عطر مخصوص هدیه دادن طراحی و تولید شده است .
سایر عطرهای والنتینو (Valentino)
برای خرید اینترنتی عطر زنانه والنتینو والنتینا روی لینک زیر کلیک کنید

10.    عطر زنانه ورساچه برایت کریستال Bright Crystal Versace for women

یک عطر زنانه که هم در ایران و هم در خارج از کشور پرفروش و معروف می باشد. عطری با رایحه ای دلفریب خنک و شیرین که در سال 2006 وارد بازار شد و همچنان در فهرست عطر و ادکلن های پرفروش و معروف اکثر کشورها قرار میگیرید.
سایر عطرهای ورساچه (Versace)
برای خرید اینترنتی عطر زنانه ورساچه برایت کریستال روی لینک زیر کلیک کنید

 

 

بهترین های ادکلن  زنانه ایران کدامند؟
در این مقاله به بررسی پر فروش ترین های ادکلن زنانه در ایران می پردازیم

امیدواریم با استفاده از این لیست بتوانید بهترین ادکلن زنانه را برای خودتان یا کسی که دوستش دارید انتخاب کنید.

این لیست ۱۰ تایی به ترتیب نیستند اما همه جزو پر فروش ترین های ادلن زنانه هستند.

لطفا نظر خودتان را در مورد عطر های موجود در لیست بیان کیند و اگر پیشنهاد بهتری هم دارید در زیر همین مقاله برای ما در قسمت نظرات بنویسید تا دوستان بیشتری از راهنمای انتخاب عطر زنانه استفاده کنند.

 

۱-فلاور بامب Flower Bomb
ادکلن زنانه ی فلاور بامب
اولین عطر لیست ما محصول کمپانی ویکتور اند رالف است.کمپانی نام آشنای ویکتور اند رالف در سال ۲۰۰۵ یکی از خوشبو ترین و پر طرفدار ترین ادکلن های زنانه را تولید کرد.

فلاور بامب با رایحه ای شرقی و بوی گلی و گرم اش برای استفاده در همه ی فصل ها بجز تابستان پیشنهاد می شود.

به‌محض این‌که ویکتور اند رالف فلاور بامب را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، بوی چای و نارنج را استشمام خواهید کرد. این ترکیب انرژی و طراوت را در شما بیشتر می‌کند. در ادامه و پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند.

این نت‌ها از گل ارکیده، گل رز، گل یاسمین ساخته می‌شوند. بوی این ترکیب گلی  تأثیر نت‌های قبلی را دوچندان می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند.

این نت‌ها از گیاه پاتچولی و مشک ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب تند، هیجان و اعتمادبه‌نفس بسیار زیادی را به شما و اطرافیانتان هدیه می‌کند. خرید عطر ویکتور اند رالف با توجه به پخش بوی مناسب، شیشه‌ی زیبا، حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری و برند شناخته‌شده‌اش برای شما بسیار خاطره‌انگیز است.

 

این عطر توسط چهار تن از بهترین عطر سازان جهان تولید شده است.عموما عطر های معرفو جهان توسط یک عطر ساز تولید می شوند اما فلاور بامب از این قاعده مستثنی است .

قیمت ادکلن  فلاور بامب بین ۴۲۰ الی ۵۰۰هزار تومان است

طراحی شیشه ی خاص ادکلن فلاور بامب که به صورت یک نارنجک دستی در حجم ۱۰۰ میلی لیتر است باعث جذابیت بیشتر این محصول شده است.

فلاور بامب ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد.تمام این ویژگی ها در این محصول باعث شده تا فلاوربامب تبدیل به یکی از پرطرفدارترین ادکلن های زنانه شود.

 

برخی نظرات مصرف کنندگان در مورد این محصول می خوانید:
ساسان:

این عطر رو برای من خالم از سفرش کادو آورد و محشره با یک بار زدنش ازش خوشم اومده و همیشه ازش استفاده میکنم و واقعا عالیه و به آدم آرامش میده

میترا احمدی:

این عطر بی نظیره پیشنهاد میکنم برای یه بارم که شده امتحانش کنی

 

 

۲چنس شنل
ادکلن زنانه ی چنس شنل
دومین ادکلن زنانه ی پرطرفدار لیست ما محصول کمپانی شنل است

چنس شنل در سال ۲۰۰۳ به بازار معرفی شده است و می توان گفت یکی از بهترین عطرهای زنانه ی دنیا در تمام این سال ها است..

چنس با بوی شیرین و خنکش برای تمامی فصول سال به‌جز زمستان پیشنهاد می‌شود

نام این عطر بر گرفته از شانس است،یعنی برای استفاده ی کننده ی آن شانس خوب می آورد.

این عطر بر خلاف فلاور بامب توسط یک سازنده تولید شده است،جک پولژ طراحی این عطر منحصر به فرد را انجام داده است.

 

با اولین اسپری از این ادکلن بر روی پوست و محل نبض یا لباستان متوجه بوی آناناس، گل زنبق، گیاه پاتچولی، فلفل و سنبل خواهید شد.
این ترکیب تند و شیرین، در شما و کسانی که این بو را استشمام می‌کنند انرژی و هیجان فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. با گذشت زمان، متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد.

این نت‌ها از گل‌ یاسمین و لیمو تشکیل‌شده‌اند. این ترکیب دوگانه، علاوه بر طراوت و شادی، انرژی آرامش درونی را هم به شما منتقل می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان متوجه جانشینی نت‌های پایانی به‌جای نت‌های میانی خواهید شد.

استفاده از این عطر با توجه به رایحه اش مناسب بهار و پاییز است و  استفده از این ادکلن زنانه آرامش و تمرکز را به شما هدیه می‌دهد

 

چنس در حجم ۱۰۰ میلی لیتر و با طراحی ظاهری بسیار جذاب روانه بازار شده است.

قیمت چنس شنل بین ۴۸۰الی ۵۷۰ هزارتومان متغیر است.

نظر برخی مصرف کنندگان این محصول:
مبینا:

من از این عطر چند ساله استفاده میکنم هم پخش بوی خوبی داره هم ماندگاری یجورایی امضا من هست اما در مورد اینکه دوستان میگن تکراریه به دلیل اینه که فیک این عطر تو بازار زیاد ولی اصلش واقعا لاکچریه

مریم نجمی:

من عاشق عطر هستم و عطر زیاد استفاده میکنم اما همیشه در کنار عطرایه دیگم ثابت این عطر رو دارم چون تنها عطری هست که بوش همیشه تو خاطر میمونه و برای مهمونی و مراسم های رسمی بهترین گزینست به جرئت میتونم بگم تو این چند سالی که من این عطر استفاده میکنم عطری به خوش بویی و ماندگاری و شیکی این عطر ندیدم.بهترین انتخاب برای خانوم هاست

نرگس:

این عطر رایحه خوشبو و کلاسیکی داره . برای استفاده در مجالس عالیه

 

خواندن این مطلب

معرفی ادکلن زنانه ی ایفوریا - Euphoria for Women

۳-ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل Tresor Midnight Rose

اکلن زنانه ی لانکوم
سومین ادکلن زنانه پرفروش و محبوب لیست ما یکی از بهترین عطرهای زنانه‌ی برند مشهور لانکوم است.

بوی تند و گرمی دارد و یکی از پرفروش ترین و معروف ترین عطر های زنانه است حجم این ادکلن ۷۵ میلی لیتر است و در بسته بندی فوق العاده شیک با طراحی شیشه ی عالی به بازار عرضه شده است

درپوش بطری لانکوم میدنایت روز را مانند یک الماس تراشیده ساخته اند که بر روی این این عطر خوشبو خود نمایی می کند.

بوی گرم و تند این عطر آن را مناسب استفاده در پاییز و زمستان کرده است

وقتی ادکلن زنانه لانکوم را روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی گل رز و تمشک خواهید شد. این نت‌های گلی و میوه‌ای، شادی و انرژی مثبت را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس از مدتی نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را خواهند گرفت.

این نت‌ها از گل یاسمین، گل صدتومانی، برگ مو و فلفل صورتی ساخته‌شده‌اند. بوی این ترکیب گلی و تند هیجان و انرژی مثبت را در شما بیشتر می‌کند. در ادامه و پس از گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند.

این نت‌ها از وانیل، مشک و چوب سدر تشکیل‌شده‌اند. این ترکیب سه‌گانه تمرکز و تعادل جسمی و روحی را به شما هدیه می‌کند

قیمت لانکوم میدنایت رز بین ۲۶۰ الی ۳۳۰ هزار تومان متغیر است

نظر برخی مصرف کنندگان ادکلن زنانه ی لانکوم میدنایت رز:
ناشناس:

عاطفه

عطر با بوی تمشک و چوبموندگاری و پخش عااااااااااالیاز جمله عطرایی بوده که خیلی بازخورد خوب ازش گرفتم

Azi:

من این عطرو دارم.راستش یه مدت ازش خسته شده بودم و گذاشتم کنار.برای من بوی چندان خاص و متفاوتی نداره.نمیدونم شاید دوباره ازش خوشم بیاد

رویا محمدی

این ادو پرفیوم همونطور هم که روش نوشته ادکلن شبه. خیلی بوی شیک و خاصی داره. حتما بخرید.

غزاله حیدری

این عطر پاییز و زمستان من است، بسیاااااار خوشبو، زنانه ی دلنشین، پخش بو در حدی که بارها از من پرسیده شده چه عطری زدم؟ و ماندگاری بی نظیر. شیک و خاص.
یادتون باشه هرگز در فصول گرم استفاده نکنید که سردرد میاره. فقط مخصوص فصل سرماست

 

۴-ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal
معرفی ادکلن زنانه ی ورساچ
منتخب شماره چهار لیست ما محصول کمپانی مطرح دنیای مد ورساچه است

برند ایتالیایی ورساچه در سال ۲۰۰۶ این عطر را به دنیای مد معرفی کرد که تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین در میان ادکلن های زنانه شد.

ورساچه برایت کریستال به قدری معروف شد که احتمالا در هر مغازه ی عطر فروشیو لوازم ارایشی بروید یکی از این ادکلن ها را خوهید دید.

ورساچ برایت کریستال را در  روزهای بهاری و تابستانی،  با رایحه ی میوه ای اش استفاده . روی بطری برایت کریستال نشان ورساچه و در پایین آن نام این عطر با رنگ سیاه چاپ شده و دیده می‌شود. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف این عطر به‌خوبی دیده می‌شود.

وقتی این ادکلن زنانه را را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری کنید، به‌سرعت متوجه بوی میوه‌ی یوزو، انار و نت‌های آبی خواهید شد. این ترکیب شیرین و خنک، هیجان و شادی درونی و عمیقی را در شما ایجاد می‌کند. با گذشت زمان، نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد.

 

نت‌های میانی از ترکیب گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی تشکیل‌شده‌اند. بوی این گل‌ها، علاوه بر ایجاد حس آرامش، انرژی مثبت فراوانی را هم به شما منتقل می‌کند.

در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از مشک، چوب ماهون و عنبر تشکیل‌شده‌اند. با استشمام بوی این ترکیب، استرس و اضطراب از شما دور شده و تعادل روحی و هیجان جای آن را می‌گیرد.

حجم ورساچه برایت کریستال  ۹۰ میلی لیتر است و می توانید با خیال راحت هر چقدر دوست دارید از ان را اسپری کنید و حالا حالا ها به فکر تمام شدنش نباشید.

قیمت آن بین ۱۶۰ الی ۲۳۰ هزار تومان متغیر است و بستکی به فروشگاهی دارد که از آن خرید می کنید.

نظرات برخی استفاده کنندگان:
حمیده حسنی:

یه بوی خنک و شیرین.. به نظرم اولش یه کم شیرینی عطر زیاده.. ولی بعدش دلنشین و دوست داشتنی میشه..

زینب:

بوش خانومانس و صمیمیت هم ب وجود میاره.ماندگارش وااااااااقعا بالاست و پخش بوشم عالیه.بوی گلی داره

نسرین محبی:

من دو ساله از این ادکلن استفاده میکنم اگه اصلش رو بخرین بهتون اطمینان میدم تا دو روز بوش از لباستون نره. من وفتی جایی مهمونی میرم بهم میگن تا یه هفته از جایی که نشستم هنوز بوش میاد. تا حالا نزدیک ۲۰ نفر هم توی اماکن عمومی ازم پرسیدن چه ادکلنی زدم. ماندگاریش برای دو روز و حتی بیشتر ۱۰۰%%%%%%%%% البته اگه حتما اصلش رو بخرید. کمتر کسی هم هست که از بوش خوشش نیاد فوق العاده ملایم و آرامش بخش

۵-ادکلن زنانه ی ایفوریا calvin-klein-euphoria
ادکلن زنانه ی ایفوریا calvin-klein-euphoria
ادکلن زنانه ی پنجم لیست ما که بسیار پر فروش و پ طرفدار است محصول برند کلوین کلاین است

ساخت کشور آمریکا و در حجم ۱۰۰ میلی لیتر وارد بازار شده است و فروش بیار خوب و قدرتمندی داردارسال ۲۰۰۵ که ایفوریا وارد بازار شد تا به امروز از مد نیافتده و هنوز هم بین خانم ها محبوبیت بالایی دارد.سن ۱۲ ساله ی این عطر نباید دلیلی باشد که شما از استفاده از آن منصرف شوید.کافی است یک بار به یک عطر فروشی معتبر مراجعه کنید و یک تستر را بگیرید و بو کیند تا ببینید آیا به دلتان می نشیند یا خیر.

 

خواندن این مطلب

معرفی ادکلن زنانه ی ایفوریا - Euphoria for Women

همان‌طور که از نام این عطر بر‌می‌آید، رایحه‌‌اش حس آرامش و خلسه به شما می‌دهد. این حس، یکی از دلایل بزرگ استفاده‌ی مردم جهان از عطر است.

خلسه‌ای که می‌تواند برای به خواب رفتن در آخر شب، تمرکز بهتر حواس یا فراموش کردن مشکلات زندگی به کار رود. رایحه‌ی این عطر ابتدا از بوی دوست‌داشتنی انار شروع می‌شود. پس از آن از بوی درخت کنار و گل ارکیده گذشته و در آخر به ترکیبی از گل بنفشه، مشک و عنبر می‌رسد

بهترین زمان استفاده از این عطر شیرین، فصول معتدل سال مثل بهار و اوایل پاییز است. ادو پرفیوم زنانه‌ی کلوین کلاین مدل یوفوریا بوی شیرینی دارد که باعث آرامش و شادی شما می‌شود

ادکلن زنانه ی ایفوریا ساخت کشور آمریکا و در حجم ۱۰۰ میلی لیتر وارد بازار شده است و فروش بیار خوب و قدرتمندی دارد.

قیمت آن هم بین ۱۹۰ الی ۲۱۰ هزار تومان متغیر است.

 

نظر برخی از افرادی که از این ایفوریا استفاده کرده اند:
سمیرا شرفی گفته :

عالییی

فوق العادست، همیشه کنار بقیه عطرام این عطر هم هست

 

فرزانه نظری گفته:

واقعا بوی عالیی داره, حتما پیشنهاد میکنم

مریم خوش نظر گفته:

بوی بسیار خوب ودلنشینی داره پخش بو وماندگاری مناسبی هم داره

مریم رحیمی گفته:

عطر خوبیه بوی خوبی داره و هر وقت می زنم ازم می پرسن که از کجا خریدم فقط ماندگاری کمی داره

راد گفته:

ماندگاری متوسط
دیگران بهتر از خودتان متوجه بوی عطر می شوند

 

 

 

 

۶-ادو تویلت زنانه خسوس دل پوزو مدل Halloween
معرفی ادکلن زنانه ی هالووین
ششمین ادکلن زنانه ی پر فروش لیست ما هالووین است

این عطر برای زنانی که اعتماد به نفس بالایی دارند و رفتارهای مرموز و عجیب و غریبی از آن‌ها سر می‌زند، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. با نگاهی به شیشه‌ی خاص و منحصربه‌فرد این ادو تویلت، اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می‌کند، رنگ بنفش و متمایل به یاسی آن است

وقتی هالووین را روی محل نبض یا لباس خود اسپری می‌کنید، بوی نت‌های دریایی، برگ درخت موز، گل بنفشه و برگ درخت نارنج به خوبی محیط اطراف را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

این ترکیب طبیعی، حس خنکی اقیانوس را تداعی می‌کند. پس از این، نت‌های میانی یا همان اصلی با وجود فلفل سیاه، زعفران، گل مریم، بنفشه، زنبق و ماگنولیا به نرمی جای نت‌های قبلی را می‌گیرند.

شیرینی ناشی از این عناصر به شما انرژی و شادی ویژه‌ای می‌بخشد. بعد از گذشت مدتی نه چندان کوتاه، متوجه تغییر مسیر رایحه‌ی هالووین به سمت و سوی وانیل و چوب صندل برای تثبیت شیرینی و خنکی خواهید شد.

 

عطر زنانه ی هالووین با توجه به بوی خنک و شیرین مناسب فصل بهار و تابستان است

قیمت این عطر بین ۱۰۰هزار تومان الی ۱۳۹۰ هزار تومان است

برخی نظرات در مورد این ادکلن:
رشیدی گفته:

پخش بو عااالی ماندگاریش متوسطه ولی. مثلا در روز باید دوبار ازش بزنی. بااین حال با درنظر گرفتن بوی خاصش میشه گفت یکی از بهتریناس. مخصوصا که هرچی میگذره خوشبوتر میشه.

عبد الوهاب گفته:

برای مصرف روزانه عالیست. ماندگار و خنک…

سمیرا گفته:

اصلا پخش بو ماندگاری نداره… نخرید حیف پول

 

 

۷-ادو پرفیوم زنانه بولگاری مدل Jasmin Noir
ادو پرفیوم زنانه بولگاری مدل Jasmin Noir
بولگاری جزمین نویر در سال ۲۰۰۸ معرفی شد.ساخت کشور ایتالیا است و در حجم ۱۰۰ میلی لیتر روانه ی بازار شده است.

قیمت این محصول بولگاری بین ۲۴۰هزار تومان الی ۲۹۰هزار تومان است.

این عطر که از رایحه‌ای شیرین و گرم بهره می‌برد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوانی است که به این نوع رایحه علاقه دارند. ساختار اصلی این عطر را گیاهان معطر تشکیل می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود تا بوی این عطر برای فرد استفاده‌کننده و اطرافیانش، یادآور آرامش و زیبایی طبیعت باشد.

 

با بستن چشم‌ها و استشمام این عطر، آرامش عمیقی شما را دربرمی‌گیرد و لذتی به‌یادماندنی احاطه‌تان می‌کند. به محض اسپری‎شدن این عطر، نت‌های آغازین آن به مشام می‌رسند که شامل رایحه‌ی گل یاسمین و نت‌های سبز هستند. نت‌هایی که آرامش را همراه با لذتی درونی به یاد می‌آورند.

با گذشت اندک زمانی از اسپری ابتدایی، عطر نت‌های میانی به مشام می‌رسد: گل یاسمین و بادام؛ نت‌هایی که یادآور تازگی و طراوت فصل بهار هستند و بوی گل‌های زیبا و معطر بهاری را به مشام شما می‌رسانند. با گذشتن از نت‌های میانی به نت‌های پایانی این عطر دوست‌داشتنی می‌رسیم

نظرا برخی استفاده کنندگان:
آنت گفته:

برای مادر خریدمش خیلی بوی شیکی داره و ماندگاری بالا

فلاحنژاد:

من عاششششقم بوی فوق العاده با کلاسی داره هرکس دنبال خاص بودنه میتونه تهیش کنه

خوشیده گفته:

ماندگاری خوبی داره و حدودا ۲ روز بوش باقی میمونه
البته ماندگاری عطر بستگی به پوست افراد داره
پخش بوش زیاد نیست اما من در همین حد میپسندم
این عطر به نظر من ارزش خرید داره

باروطی گفته:

ماندگاریش پایینه، قیمتش بالاست و در کل نمیارزه

 

خواندن این مطلب

معرفی ادکلن زنانه ی ایفوریا - Euphoria for Women

۸-ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Amethyst
ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Amethyst
برند لالیک را با ادکلن مردانه  سیاه و مکعب مربعی اش می شناسند.اما یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین ادکلن زنانه هم محصول برند لالیک است.

لالیک آمیتیست در سال ۲۰۰۷ به بازار معرفی شد.محصول کشور فرانسه است و نوع غلظت آن ادوپرفیوم است.

آمتیست برای قرارهای مهم در عصرهای بهاری، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. همچنین با توجه به قیمت منطقی و نه‌چندان بالایش، بهترین گزینه برای هدیه‌دادن به دوستی است که برای شما ارزش زیادی دارد.

با نگاه دقیق به این عطر، روی شیشه‌ی بنفش آن، نقوش و خطوطی را به شکل شاخه‌ها و میوه‌های تمشک مشاهده خواهید کرد. بطری مکعب‌مستطیلی کشیده و در مکعبی زیبا با هم هماهنگی خاصی دارند.

 

این بطری حجم کمی از میز شما را اشغال می‌کند؛ همچنین به دلیل وزن سبکی که دارد، گاهی اصلا حس نمی‌کنید که در کیف‌دستی شماست. اولین باری که آمتیست را اسپری می‌کنید، بوی انگور سیاه، زغال‌اخته، توت سیاه، شاه‌توت و توت‌فرنگی به‌سرعت در فضا پخش می‌شود.

 

شیرینی حاصل از این ترکیب باعث ایجاد حس شادی و هیجان در شما و اطرافیانتان می‌شود. بعد از مدتی، رایحه‌ی ترکیبی گل یاسمن، فلفل، یلانگ‌ یلانگ و گل رز جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرد. تندی ملایم این مخلوط جالب، هیجان شما را دوچندان خواهد کرد.

 

بعد از مدتی طولانی، بوی مشک، وانیل و نت‌های چوبی جانشین نت‌های میانی شده و روی لباس و محل نبض شما حس می‌شود. خرید عطر لالیک آمتیست با توجه به پخش بوی بالا، برند ارزشمند و شناخته‌شده، شیشه‌ی زیبا و زنانه و قیمت مناسبش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، بسیار لذت‌بخش خواهد بود

 

قیمت این عطر بین ۱۱۳ الی ۱۵۵ هزار تومان است.

 

 

نظرات برخی استفاده کنندگان:
مریم گفته:

اولش یه کمی تنده ولی بعدش خیلی خوش بو میشه. من بوی شیرین و گرم دوست ندارم ولی این خوبه و زیاد اینطوری نیست .بعدش بوی مرکبات میده که از دید من خوبه. حجم و قیمت خوبی داره…

حسن زاده:

به هر ادکلنی باید فرصت داده بشه که شناخته بشه
تاب نتش کمی تند هست ولی کمی که میگذره خیلی خوشبو و خاص میشه
بوی تمیزی میده..تستشو از دست ندید

صداقت گفته:

فوق العاده بهترین عطری که تا حالا داشتم

 

 

 

 

۹-ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل:CH Sublime

برند کارولینا هررا در سال ۲۰۱۳ یک ادکلن جدید را روانه بازار کرد.حجم این ادکلن زنانه ۸۰ میلی لیتر است.

برند اصلی متعلق به کشور امریکا است اما این ادکلن در کشور اسپانیا این ادکلن ساخته شده است.

بهترین زمان استفاده از این عطر در بهار می باشد.

بطری عطر موردبحث بسیار جذاب و زنانه طراحی شده است. روی بطری، روکش چرمی بنفش‌رنگی کار شده است. یک پاپیون پارچه‌ای با همان رنگ بنفش روی شیشه دیده می‌شود.

 

نظر برخی استفاده کنندگان از این عطر:
شیوا گفته:

من این ادوپرفیوم رو هدیه گرفتم بوی خیلی خوبی داره مخصوصا در هوای خنک که معرکست اما متاسفانه بسیار ماندگاری کم و پخش بوی کمتری داره و با حجم مورد استفاده من بازهم شاید یک ساعت هم ماندگار نباشه

شاهمرادی گفته:

من این ادکلن رو به عنوان هدیه خریدم.
ماندگاری بسیار خوب و بوی خیلی خاص و دوست داشتنی داره،البته به نظر من.
ولی پخش بوی کمی داره.

منصوره گفته:

واقعاً خوشبوعه و این مهمترین مشخصه برای یک عطره
ولی همون طور که باقی دوستان نظر دادن ، پخش بوی بسیار پایین و ماندگاری متوسط داره

 

 

 

 

 

 

 

۱۰-ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Hypnotic Poison
ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Hypnotic Poison
شاید قدیمی ترین عطر معرفی شده در این لیست همین مورد باشد

در سال ۱۹۹۸ به بازار معرفی شد.

ساخت کشور فرانسه و برند معروف دایور است.و مناسب فصل پاییز و زمستان است.

قیمت آن بین ۵۲۰ الی ۵۹۰ هزار تومان است.

هیپنوتیک پویزن با بوی شیرین، میوه‌ای و گرمش برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. بوی وانیل یکی از مشخصات اصلی این ادو پرفیوم ۱۰۰ میلی‌لیتری به‌حساب می‌آید.

وقتی به بطری این عطر نگاه کنید، اولین چیزی‌که توجه شما را به خودش جلب می‌کند، سیاهی دور بطری است. در بطری با سیاهی دور بطری هارمونی خوبی ایجاد کرده است. دور گردن بطری یک روبان چرمی پیچیده شده که پلاک گرد سیاه‌رنگی به آن متصل شده است.

نظرات برخی استفاده کنندگان:
اکبر زاده گفته:

عالی ، بوی بسیار خاص و گرم

سحر گفته:

واقعاً بهترین عطر برای یه خانم باکلاس و شیک پوش