عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر دیور هوم اینتنس - Dior Homme Intense

عطر دیور هوم اینتنس - Dior Homme Intense

عطر دیور هوم اینتنس - Dior Homme Intense در سال 2007 با رایحه ای گرم و شیرین و با طرحی از فرانسوا دماکی به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر دیور هوم اینتنس - Dior Homme Intense عطری است مردانه و دلفریب. رایحه گرم و گیرای آن فراخور آقایان شیک پوش و سخت پسند بوده که شیرینی نهایی عطر، بسیار محرک و جذب کننده است.نمای شیشه آن همچون Dior Homme بوده و رنگ مایع آن کمی تیره تر است. عطری بی نظیر برای فصل های سرد سال از جمله پاییز و زمستان.

اگر با دقت به شیشه‌ی این ادو پرفیوم زیبا نگاه کنید، به‌سرعت مجذوب شکل ساده و درعین‌حال شیک آن می‌شوید. اولین چیزی که در این شیشه نظر شما را به خودش جلب می‌کند، لوله‌ی نازل سیاه‌رنگ آن است. این لوله از روی شیشه‌ی شفاف دیور هوم به‌وضوح دیده می‌شود. روی گردن فلزی بطری، نشان کریستین دیور به‌خوبی حک شده و خودنمایی می‌کند. مایع طلایی‌رنگ درون شیشه از روی آن به‌خوبی دیده می‌شود. در مکعب مستطیلی و سیاه شیشه، به‌خوبی روی بطری سوار شده و وزن خوبی به ترکیب کلی دیور هوم بخشیده است. در پایین سینه‌ی بطری، نام Dior Homme Intense با حروف بزرگ چاپ شده و دیده می‌شود.

عطر دیور هوم اینتنس - Dior Homme Intense - عطر لیلیوم
عطر دیور هوم اینتنس - Dior Homme Intense - عطر لیلیوم

عطر دیور هوم اینتنس بعد از نسخه ی دیور هوم و به عنوان جایگزین و تکمیل آن از برند سلطنتی دیور ،  طراحی و روانه ی بازار شد . این محصول با رایحه ای گیرا و حس برانگیز و غنی با خط بویایی بالا ، مناسب میهمانی های شبانه و رسمی میباشد . در دسته ی رایحه های چوبی قرار دارد و در مسیر بویایی خود در ابتدا اسطوخودوس ، در میانه ی راه زنبق ، گل ختمی و گلابی و در انتها سدر و خس خس عناصر ترکیبی این رایحه میباشند . ترکیب این عناصر رایحه ی گرم و شیرینی را متشکل شده تا این عطر را مناسب برای سرمای روزهای زمستان و شب های پائیزی بنماید . رایحه ای کاملا قدرتمند که در ابتدا با بوی افسانه ای و دلپذیر اسطوخودوس باز شده و پس از خشک شدن بروی پوست بدن با عنبیه یا همان گل ختمی و مشک خود نمایی کرده و در انتها نیز با نمایشی از خس خس و سدر ویرجینیا ماموریت خود را به پایان رسانده و ماندگار میگردد . از این رایحه ی بینظیر میتوان در تمامی مکان ها ، زمان ها و متناسب با هر نوع میهمانی ، میتینگ و محل کار بهره ی لازمه را برد . مختص آقایان با کلاس و جنتلمن و اغوا کننده ای بی نظیر برای بانوان میباشد.

  • نت یا رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : گل زنبق (Iris) ، اسطو خدوس (Lavender)
    نت یا رایحه میانی عطر-ادکلن : کهربا (Amber) ، وانیل (Vanilla)
    نت یا رایحه پایانی عطر-ادکلن : گیاه مشک مالو (Ambrette) ، درخت سدر (Cedar) ، درخت خس خس (Vetiver)

توجه: این محصول به تازگی ملایم‌تر شده و از ماندگاری و پخش بوی آن کاسته شده است.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن


عطر دیور هوم اسپرت - Dior Homme Sport

عطر دیور هوم اسپرت - Dior Homme Sport

عطر دیور هوم اسپرت - Dior Homme Sport در سال ۲۰۰۸ با رایحه ای خنک و شیرین و با طرحی از فرانسوا دیماکی به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر دیور هوم اسپرت - Dior Homme Sport عطری است مردانه و جوان پسند. 

عطر دیور هوم اسپرت،  خطاب به قشر جوان و ورزشکار توسط فرانسوا دیماکی طراحی و روانه ی بازار شد . این محصول با الهام گرفتن از جویدن آدامس نعناعی طراحی شد، به گونه ای که با اسپری محصول ، همانند خوردن آدامس تند نعناعی ، سبب کشیدن نفس عمیق و باز شدن همزمان چشم ها و آمدن حس طراوت و تحرک و انرژی میگردد .عطرهای مردانه معمولاً به شکلی طراحی می‌شوند که برای آقایان پرتحرک به‌ویژه ورزشکار عملکرد خوبی داشته باشند. یکی از بهترین این نوع عطرها توسط برند مشهور و معتبر «دیور» (Dior) تولید می‌شود. این ادو تویلت تند و خنک، «هوم اسپرت» (Homme Sport) نام دارد. این عطر برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب است. اگر به شیشه‌ی این عطر جوان‌پسند نگاه کنید، نام Dior Homme Sport را که با رنگ سیاه و قرمز نوشته شده را مشاهده می‌کنید. لوله‌ی نازل بطری با رنگ سیاهش از روی شیشه‌ی شفاف دیور اوم اسپرت به‌راحتی دیده می‌شود. روی گردن بطری، نام Dior حک شده است. در بطری بسیار شفاف بوده و به شکل مکعب مستطیل روی آن سوار شده است. وقتی Dior Homme Sport را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی گریپ‌فروت، نارنج، لیمو و صمغ درخت لامی خواهید شد. این ترکیب، به شما و کسانی که بوی این عطر را احساس می‌کنند، شادی، هیجان و نشاط زیادی را منتقل می‌کند. پس از مدتی شاهد جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. نت‌‌های میانی با وجود گیاه خس‌خس، چوب سدر و زنجبیل، آرامش و تمرکز ویژه‌ای به شما هدیه می‌کنند. پس از مدتی طولانی، بوی چوب صندل سفید، گیاه رزماری و گل سنبل را حس خواهید کرد. این نت‌های پایانی، با شیرینی دل‌نشینی که دارند، باعث احساس آرامش و رضایت شما از استفاده از این عطر می‌شوند. این رایحه را میتوان در دسته ی بویایی جنگلی و چوب های معطر طبقه بندی نمود . رایحه ای خنک و شیرین ، که مناسب برای هر چهار فصل سال میباشد . نسخه ی جدید این عطر در سال 2012 منتشر شد و طبق آماری که از آن بدست آمد ، ورژن جدید که ترکیبات غنی تری را با خود همراه دارد نیز با استقبال بیشماری مواجه شد و بار دیگر این برند به همگان ثابت نمود که حرف اول را در تولید محصولات عطری در جهان را میزند.

عطر دیور هوم اسپرت - Dior Homme Sport
عطر دیور هوم اسپرت - Dior Homme Sport
  • نت یا رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : ترنج (bergamot) ، گریپ فروت (Grapefruit) ، لیمو (Lemon) ، رزین المی (Elemi)
    نت یا رایحه میانی عطر-ادکلن : زنجبیل (Ginger) ، درخت سدر (Cedar) ، درخت خس خس (Vetiver)
    نت یا رایحه پایانی عطر-ادکلن : اسطو خدوس (Lavender) ، رزماری (Rosemary) ، چوب صندل (Sandalwood)

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن


عطر دیور هوم - Dior Homme

عطر دیور هوم - Dior Homme

عطر دیور هوم - Dior Homme در سال ۲۰۰۵ با رایحه ای گرم و شیرین و با طرحی از الیور پولج به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر دیور هوم - Dior Homme عطری است مردانه و خاص. 

عطر دیور هوم، در سال 2005  توسط الیور پولج (Olivier Polge) طراحی و روانه ی بازار شد . رایحه ی این محصول را میتوان در دسته ی رایحه های چوبی و گل های معطر طبقه بندی کرد . این محصول کلاسیک و شیک با رایحه ی کاملا مردانه برای آقایان نفوذ ناپذیر پیشنهاد میشود .اگر با دقت به شیشه‌ی این ادو تویلت زیبا نگاه کنید، به‌سرعت مجذوب شکل ساده و درعین‌حال شیک آن می‌شوید. اولین چیزی که در این شیشه نظر شما را به خودش جلب می‌کند، لوله‌ی نازل سیاه‌رنگ آن است. این لوله از روی شیشه‌ی شفاف دیور هوم به‌وضوح دیده می‌شود. روی گردن فلزی بطری، نشان کریستین دیور به‌خوبی حک شده و خودنمایی می‌کند. مایع طلایی‌رنگ درون شیشه از روی آن به‌خوبی دیده می‌شود. در مکعب مستطیلی و بی‌رنگ شیشه، به‌خوبی روی بطری سوار شده و وزن خوبی به ترکیب کلی دیور اوم بخشیده است. در پایین سینه‌ی بطری، نام Dior Homme با حروف بزرگ چاپ شده و دیده می‌شود. به‌محض اولین اسپری از دیور هوم روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی گیاه اسطوخودوس، مریم‌گلی و نارنج به مشامتان خواهد رسید. این ترکیب سه‌گانه، نشاط و طراوت خاصی را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کند. پس از مدتی، نت‌های میانی با وجود گل سوسن، عنبر، و کاکائو جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. استشمام این ترکیب تند و شیرین، باعث بالا رفتن هیجان و احساس امنیت در شما خواهد شد. وقتی مدت زیادی از این حال گذشت، نت‌های پایانی که از علف وتیور، گیاه جادویی پاتچولی و چرم تشکیل‌شده‌اند، جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. دیور هوم یک نوع عطر پودری است که از رایحه ی گل ها و چوب ساخته شده است و مناسب برای مردان مصمم و مجلل میباشد . مناسب برای مجالس رسمی و کنفرانس ها میباشد . با توجه به تم بویی این عطر که عطری ملایم و شیرین میباشد مناسب برای روزهای تابستانی و شب های بهاری است . ورژن و آمبولانژ جدید این محصول در سال 2011 توسط «فرانسوا دماکی» (Francois Demachy) و با حالتی گلی چوبی مشکی به بازار عرضه شد .

عطر دیور هوم - Dior Homme - عطر لیلیوم
عطر دیور هوم - Dior Homme - عطر لیلیوم
  • نت یا رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : ترنج (bergamot) ، اسطو خدوس (Lavender) ، مریم گلی (Sage)
    نت یا رایحه میانی عطر-ادکلن : کهربا (Amber) ، گل زنبق (Iris) ، غلاف کاکائو (Cacao Pod) ، هل (Cardamom)
    نت یا رایحه پایانی عطر-ادکلن : چرم (Leather) ، درخت پچولی (Patchouli) ، درخت خس خس (Vetiver)

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن


عطر دیور میدنایت پویزن - Dior Midnight Poison

عطر دیور میدنایت پویزن - Dior Midnight Poison

عطر دیور میدنایت پویزن - Dior Midnight Poison عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال 2007 به بازار  عطر و ادکلن عرضه شد .عطر دیور میدنایت پویزن عطری است زنانه و جادویی 

– نوع: ادو پرفیوم – حجم: 100 میلی‌لیتر – فرد سازنده:Jacques Cavallier , Olivier Cresp , Francois Demachy – کشور مبدا برند: فرانسه

نیمه شب زهرآگین...! ساعت به دوازده شب نزدیک می شود و سیندرلای دیـور با چهره ای رازآلود از جا بر می خیزد .

دیور در تولید عطر دیور میدنایت پویزن (Dior Midnight Poison) و تبلیغ آن، نگاهی به افسانه سیندرلا داشته است . اما چهره ای جدید ، ظلمانی ، پلید و شکارچی از او ، که بیان گر قدرت اغواگری میدنایت است. در افسانه ، جادوی او در ساعت دوازده به اتمام می رسد اما در تبلیغ ، زنگ ساعت دوازده ، آغاز نمایش چهره شروری از سیندرلاست ! ویدئوی میدنایت در فضای تاریکی نیمه شب و به رنگ آبی لاجوردی اتفاق می افتد که در هماهنگی کامل با نت میانی عطر " رایحه رز تاریک و مرموز " قرار دارد .

عطر دیور میدنایت پویزن - Dior Midnight Poison
عطر دیور میدنایت پویزن - Dior Midnight Poison

رز پلید: بر پایه عطر گل رزی بسیار تیره و مرموز ( که به آن رایحه پلید نیز گفته می شود ) طراحی شده که در بستری از نعنای هندی قرار دارد . در نت اولیه رز و در نت میانه عنبر و در نت اصلی نعناع هندی و وانیل را با خود همراه دارد . رایحه ای مرموز که پس از گذشت بیست سال از ساخت اولین پویزون از این برند به بازار عرضه شد و جایگاه پنجم در سری تولیدات این خانواده را داراست و با الهام جان گالیانو به این شکل و ساختار در آمد . رایحه ای که در ابتدا بسیار قدرتمند ظاهر شده و در ادامه پس از خشک شدن بر روی پوست بدنتان ، به بویی زرق و برق دار تبدیل شده و تا مدت زمان طولانی با شما همراه خواهد بود .

از ویژگی های جالب توجه میدنایت ، ته مایه خفیفی از رایحه ای مردانه است . این عطر الزامی است برای آنان که می خواهند از نهایت قدرت زنانه و جذابیت خود برای شکار استفاده کنند . بالغ ، کامل و مدرن .

این عطر توسط Jacques Cavallier , Olivier Cresp , Francois Demachy در سال 2007 طراحی شده.

مکان استفاده : رسمی ، شبانه و مناسب مکان هایی که می خواهید مرکز توجه و الهه جذابیت باشید.

  • نت یا رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : ترنج (bergamot) ، پرتقال ماندارین (Mandarin Orange)
    نت یا رایحه میانی عطر-ادکلن : گل محمدی (Rose)
    نت یا رایحه پایانی عطر-ادکلن : کهربا (Amber) ، وانیل (Vanilla) ، درخت پچولی (Patchouli)

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

 

عطر دیور فارنهایت - Dior Fahrenheit

عطر دیور فارنهایت - Dior Fahrenheit

عطر دیور فارنهایت - Dior Fahrenheit عطری است با رایحه خنک و تلخ . این عطر در سال 1988 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر دیور فارنهایت عطری است مردانه و اصیل .

- نوع: ادو تویلت - حجم: 100 میلی‌لیتر - فرد سازنده: Maurice Roger - کشور مبدا برند: فرانسه

فارنهایت جزئی از تاریخ عطر است و تنها متعلق به دیور نیست . زمانی که تولید شد با استقبالی بی نظیر مواجه شد و یکی از علل آن طراوت خاصی بود که در این عطر استفاده شده بود ، زیرا در آن دوران هیچ یک از کمپانی ها در عطرهای مردانه خود چنین ترکیبی را به کار نمی بردند و اغلب رایحه ها بسیار سنگین و غلیظ بودند.

یکی از نتایج همکاری «Jean-Louis Sieuzac» و «Maurice Roger» با برند «Dior» فرانسوی که در زمینه خرده فروشی و پوشاک فعالیت می‌کند، تولید عطر «Dior Fahrenheit» در سال 1988 بوده است. رایحه این عطر با بوی گرم چرم، دانه تونکا، کهربا، نعناع هندی، مشک و خس خس شروع شده، شما را از میان گل‌های یاس امین الدوله، میخک صدپر و سوسن، چوب صندل و برگ بنفش عبور داده و به بوی اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، زالزالک، گل جوز، سدر، ترنج، بابونه و لیمو می‌رساند. رایحه این عطر در مجموع به بوی چرم و چوب شبیه است. رایحه این عطر، در مجموع حس بوی چرم را به شما می‌دهد. بوهایی که اصالت، اعتماد و رسمیت را یادآور خواهد بود.

عطر دیور فارنهایت - Dior Fahrenheit
عطر دیور فارنهایت - Dior Fahrenheit

عطر دیور فارنهایت (Dior Fahrenheit)، خلاقیت و روحی مدرن از عطر مردانه را به نمایش گذاشت و دیور اثری جاودانه را به دنیای عطر و عطر دوستان تقدیم کرد که جاودانه خواهد ماند . فارنهایت همچنان در صدر 10 عطر پر فروش جهان قرار دارد !

رایحه فارنهایت: هر کس بنا بر شامه خود رایحه ای را در این عطر حس می کند . زمانی که فارنهایت را تست می کنید بعضی افراد رایحه ای با طراوت از خیار به مشامشان می رسد و عده دیگری رایحه ای مصنوعی و نفت مانند ( البته نه به آن تندی ) را احساس می کنند . طراوت و خنکی ملایم مورد نظر ناشی از اسانس قوی برگهای گل بنفشه در نت میانی است که با شدت به نت اول می آید و با سایر ترکیبات نت ابتدایی نظیر اسطوخودوس ، سدر، نارنگی ، گل بابونه . . . و کمی طعم شیرین خفیف مخلوط می شود.

هر چه زمان بیشتری از تست اولیه می گذرد رایحه چرم در نت انتهایی بیش از قبل خود را آشکار می کند و در اینجاست که فارنهایت کاملاً در تضاد با نت ابتدایی خود حرکتی رو به گرمی را آغاز می کند و چرمی، سنگین ، با رایحه ای مصنوعی و غلیظ می شود . تندی کمی به همراه عطر چوب در آن به وجود می آید و نت ابتدایی و طراوت آن به میزان بسیار زیادی محو می شود .

مردی در نهایت کمال: روح فارنهایت جمعی از تضادها را در خود دارد . کلاسیک و در عین حال مدرن است . کاراکتری آزاد و رها دارد با این حال بسیار متشخص ، جذاب ، شیک و با نفوذ است . فارنهایت مردی در نهایت کمال و بلوغ و متمایز از دیگران است . مردی پخته که در کنار ساحل غروب خورشید را نظاره می کند.

پس از این تولید موفق ، دیور کلکسیونی از مدل های مختلف فارنهایت را با اسامی و رایحه های متفاوت عرضه کرد Fahrenheit 32 , Fahrenheit Absolute , Aqua Fahrenheit ترنج ، هاوثورن ، پیچ امین الدوله، جوز ، صندل ، بنفش ، سرو ، نعناع هندی و باقلا مواد تشکیل دهنده ی این عطر می باشد .

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن