عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

آدیداس-Adidas

کمپانی عطر و ادکلن آدیداس | Adidas اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن آلمانی است . این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از ۵۴ عدد عطر و ادکلن با برند آدیداس | Adidas وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی آدیداس از سال ۱۹۴۹  شروع به کار نموده  و از سال ۱۹۸۵ وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا اسپرت است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.

آدیداس

آدیداس

داستان آدیداس به علاقه آدولف به تولید کفش های ورزشی بازمیگردد، پس از بازگشت از جنگ جهانی اول برادران داسلر شروع به تولید کفش در کنار مغازه خشکشویی مادرشان کردند.

کفش آدیداس برای اولین بار در بازی های المپیک ۱۹۲۸ مورد استفاده قرار گرفت و برای اولین بار از کفش های ورزشی با قابلیت “ناودانی ها و خوشه” پرده برداری شد. در رقابت های دوی ۸۰۰ متر زنان Lina Radke-Batschauer اولین ورزشکاری بود که موفق به کسب مدال طلا با این کفش ها شد.

در سال ۱۹۳۶، بردران داسلر نمونه هایی به بازی های المپیک ۱۹۳۶ در برلین فرستادند جایی که آنها در تلاش برای متقاعد ساختن ورزشکار شهیر آمریکایی جسی اونز برای پوشیدن این کفشها بودند و در اصل این اولین حمایت ورزشی از یک ورزشکار آفریقایی آمریکایی بود. چهار مدال طلا اونز از المپیک ۱۹۳۶ تا حد زیادی موجب بهبود شهرت شرکت شد و ورزشکاران در سراسر دنیا خواهان تهیه یک جفت از کفش های برادران داسلر شدند.

افول برادران داسلر پس از جنگ جهانی دوم بود. آدولف و رودولف هریک کارخانه کفش خود را تاسیس و راه خود را جدا ساخنتد. رودولف شرکت کفش ورزشی پوما را راه اندازی کرد و داسلر آدیداس را به عنوان یک شرکت در سال ۱۹۴۹ ثبت کرد.

آرم متمایز سه نوار این شرکت که بسیاری از پوشاک و کالاهای خود را با آن زینت داده است توسط یک شرکت پوشاک فنلاندی به نام Karhu مورد استفاده قرار میگرفت که آدیداس این آرم را در سال ۱۹۵۱ خریداری کرده است.

Adidas

Adidas

شهرت آدیداس به عنوان یک تولید کننده کفش در طول سالها بعنوان شرکتی موثر در پیروزی ورزشکاران و حامی چندین برنده تیم های ورزشی در پیروزی های قابل توجهی بمانند پیروزی آلمان در جام جهانی ۱۹۵۴ مجارستان بیشتر و بیشتر شد. این شرکت همچنین شروع به تولید کفش هایی نه تنها برای دو و میدانی و فوتبال بلکه تنیس، گلف، چکمه های بوکس محمد علی کلی و کفشهایی برای سایر رشته های ورزشی نمود. آدیداس در سال ۱۹۶۰ شروع به تولید پوشاک ورزشی و توپ فوتبال نمود و در سال ۱۹۶۳ سایر تجهیزات ورزشی را تولید نمود. از سال ۱۹۷۰، توپ های رسمی آدیداس در تمام رویدادهای مهم فوتبال جایگاه ویژه ای داشته است.

موسس آدیداس در سال ۱۹۷۸ از دنیا رفت اما این شرکت تحت رهبری همسرش Käthe و پسرش هورست ادامه فعالیت داد. هورست به طور غیر منتظره در سال ۱۹۸۷ در گذشت. در سال ۱۹۸۹ این شرکت توسط تاجر فرانسوی برنارد Tapie خریداری شد و پس از آن به رابرت لوئیس دریفوس در سال ۱۹۹۳ فروخته شد. تحت رهبری دریفوس، آدیداس با گسترش خود نام تجاری Reebok در سال ۲۰۰۶ را عرضه نمود.

امروزه آدیداس یک شرکت هلدینگ است و شرکت تولید لباس ورزشی ریبوک، شرکت لوازم گلف تیلورمید و شرکت راک پورت زیر مجموعه آن به حساب می‌آیند. آدیداس بزرگترین تولید کننده لوازم ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ تولیدی لوازم ورزشی در دنیا به شمار می‌رود. درآمد آدیداس در سال ۲۰۱۱، ۱۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون یورو اعلام شده است.

آدیداس با همکاری Coty در سال ۱۹۸۵ خط تولید عطر وادکلن را راه اندازی نمود و آنها به موفقیت خاصی در بازار عطر و ادکلن مردانه دست یافتند وامروزه  عطر و ادکلن و اسپری تحت نام تجاری آدیداس در بیش از ۸۲ کشور جهان به بازار عطر و ادکلن عرضه شده است. در طراحی عطر و ادکلن های آدیداس اغلب از رایحه ها و بطری های ورزشی استفاده شده است.

فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن عطربازار شما را به خرید عطر و ادکلن های برند آدیداس | Adidas توصیه میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.