عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر ادکلن سی کی شیر بیوتی-CK Sheer Beauty

عطر ادکلن سی کی شیر بیوتی-CK Sheer Beauty عطری است خنک و ملایم. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کی شیر بیوتی-CK Sheer Beautyy عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن سی کی شیر بیوتی-CK Sheer Beauty

عطر ادکلن سی کی شیر بیوتی-CK Sheer Beauty

عطر ادکلن سی کی شیر بیوتی-CK Sheer Beauty، محصول سال ۲۰۱۲ کمپانی سی کی با رایحه ی میوه ای و گلداری که دارد مناسب استفاده ی بانوان در فصل بهار می باشد

وقتی به شیشه‌ی این عطر زیبا نگاه کنید، اولین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می‌کند، رنگ خاص و ملایم آن است. روی شیشه، نام کلوین کلاین و مدل Sheer Beauty را به‌خوبی مشاهده می‌کنید. در بطری شفاف و بی‌رنگ بوده و با شکل استوانه‌ای خودش به‌صورت افقی روی شیشه سوار شده است. پس از اولین اسپری از شیر بیوتی روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی نارنج و تمشک قرمز را استشمام خواهید کرد. شیرینی این نت‌های خوراکی، شادی و انرژی قابل قبولی را به شما می‌دهد. پس از مدتی، نت‌های میانی با وجود گل یاسمین، صدتومانی و زنبق، جانشین نت‌های ابتدایی می‌شوند. این ترکیب گلی، علاوه بر حفظ تأثیر نت‌های قبلی، انرژی‌های مثبت را به سمت شما و اطرافیانتان می‌فرستد. با گذشت زمان، متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های انتهایی خواهید شد. مشک، چوب صندل و وانیل، عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند.

  • رایحه اولیه: ترنج ، توت قرمز ، بلینی
    رایحه میانی: گل یاس ، گل صد تومانی ، سوسن
     رایحه پایه: مشک ، چوب صندل ، وانیل

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی شیر بیوتی

ادکلن سی کی شیر بیوتی

سی کی شیر بیوتی

ادکلن کالوین کلین

CK Sheer Beauty

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.