عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

رایحه شیرینی‌ها و خوراکی‌های لذیذ – SWEETS AND GOURMAND SMELLS

رایحه شیرینی‌ها و خوراکی‌های لذیذ – SWEETS AND GOURMAND SMELLS : این گروه شاداب و پرطراوت، از رایحه های عطری خود را معرفی کرده و سپس با پیدایش رایحه‌های “لذیذ” (gourmand)، که زیرمجموعه‌ای از گروه عطرهای شرقی است، در دهۀ ۱۹۹۰  و دهۀ ۲۰۰۰ به تعدادشان افزوده شد. این عطرها، که بیشتر بر پایۀ وانیل هستند، یادآور بوی غذاها، به ویژه شیرینی‌ها و دسرها می‌باشند؛ از بوی شکلات ساده، خامه تازه، و کارامل گرفته تا دستورهای پیچیده‌تر و خوش آب و رنگ‌تر مانند نان بادامی، کرم بروله، کاپ کیک های همیشه محبوب و شیرینی فندقی!

اولین عطر موفق “لذیذ” Angel بود که در سال ۱۹۹۲ به بازار آمد و اثر کارامل و شکلات را با استفاده از اتیل مالتول (ethyl maltol)  (بوی پشمک / کارامل شکلاتی)، نعنای هندی (patchouli) طبیعی (که حس کاکائویی دارد) در کنار اتیل وانیلین (ethyl vanillin) استاندارد صنعتی ایجاد می‌کرد. از آن زمان به بعد، با توجه به موفقیت تجاری Angel، بوی دسرها محبوب شد و این گروه از رایحه ها در عطرسازی معاصر اهمیت زیادی پیدا کرده‌اند. اگرچه بعضی مواد طبیعی حس خوراکی یا شیرینی را ایجاد می کنند، اکثر این رایحه ها از طریق آمیختن ماهرانه مواد طبیعی و مصنوعی دوباره سازی می‌شوند.

رایحه شیرینی‌ها و خوراکی‌های لذیذ - SWEETS AND GOURMAND SMELLS

رایحه شیرینی‌ها و خوراکی‌های لذیذ – SWEETS AND GOURMAND SMELLS

هرچند که این رایحه ها بیشتر در ادکلن های زنانه استفاده می‌شوند و می توانند رایحه های شیرین‌تری را هم شامل ‌شوند، رایحه های لذیذ از بوهای مردانه یا مناسب هردو جنس حذف نشده‌اند.
رایحه های خوردنی حس شادی و سرخوشی ای را ایجاد می‌کنند که علاوه بر تحریک بویایی، حس چشایی را هم قلقلک می‌دهند و درنتیجه تاییدی هستند بر این حقیقت که “مزه” تلفیقی است از چشایی و بویایی. این رایحه ها موجب می‌شوند نگاه جدیدی به عطرها داشته باشیم و وقتی یک عطرساز ماهر آنها را استادانه در خلق بوهای مطبوع استفاده می کند که هر‌روز پیچیده‌تر و فریبنده تر می‌شوند.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.