عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر ادکلن تیری موگلر ای من پیور تونکا-Thierry Mugler A*Men Pure Tonka

عطر ادکلن تیری موگلر ای من پیور تونکا-Thierry Mugler A*Men Pure Tonka عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن تیری موگلر ای من پیور تونکا-Thierry Mugler A*Men Pure Tonka عطری است مردانه و لاکچری.

عطر ادکلن تیری موگلر ای من پیور تونکا-Thierry Mugler A*Men Pure Tonka

عطر ادکلن تیری موگلر ای من پیور تونکا-Thierry Mugler A*Men Pure Tonka،عطری است از خانواده A Men که رایحه ای گرم، جذاب، شیرین و بسیار متعادل را به مصرف کننده ارائه می دهد. رایحه ابتدایی عطر با بوی گرم، شیرین و کمی تلخ دانه های تونکا و قهوه آغاز می شود که حضور گیاه اسطوخدوس حسی سبز، تمیز و تا حدی صابونی و کمی خنک ایجاد کرده که در مهار تلخی و شیرینی قهوه و تونکا نقش بسزایی را ایفا می کند. با گذر زمان اسطوخدوس ملایم تر شده و رایحه قهوه قوی تر می شود که تلخی و سنگینی بیشتری را ایجاد می کند و همین روند تا انتها همراه شما خواهد بود.بطری Pure Tonka در همان پلتفرم قبلی A*Men ابتدایی طراحی شده و به‌خوبی در دست جا می‌شود. در مرکز بطری یک ستاره‌ی شفاف کار شده و زیبایی بطری را دوچندان کرده است.

  • رایحه اولیه : نعناع
    رایحه میانی : اسطوخودوس
    رایحه پایه : وانیل , دانه تونکا , کاکائو , شیرین بیان , قهوه , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تیری موگلر ای من پیور تونکا

ادکلن تیری موگلر ای من پیور تونکا

تیری موگلر ای من پیور تونکا

Thierry Mugler A*Men Pure Tonka

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.