عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir

عطر لیلیوم -عطر و ادکلن

رایحه طبیعی و مصنوعی پر طرفدار یا عجیب – NATURAL AND SYNTHETIC, POPULAR AND WEIRD

رایحه طبیعی و مصنوعی پر طرفدار یا عجیب : در این گروه، رایحه های توصیفی را گنجانده‌ایم که شاید با شنیدن یا خواندشان تعجب کنید و با بوییدنشان حس خوبی به شما دست دهد، مانند پودری، زمینی، و بعضی بوهای غیرعادی که می‌توان در ترکیبات عطر و ادکلن یافت مانند جوهر یا نفت خام !!!!

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

رایحه نوشیدنی‌ها عطر و ادکلن – BEVERAGES

رایحه نوشیدنی‌ها عطر و ادکلن – BEVERAGES :عطرها معمولاً بویی از یک نوشیدنی محبوب در فرمول خود دارند، از شامپاین گازدار جشن‌ها و کوکاکولای کاراملی گرفته تا لذت پیناکولادا و خامه ای بودن یک فنجان کاپوچینوی عالی. این بازسازی‌ها اغلب به طرق زیر میسر می‌شود:

 استفاده از موادی که بخشی از دستور تهیه آن نوشیدنی خاصی هستند (برای مثال کوکاکولا که در آن آب لیمو، عصاره وانیل، دارچین، نرولی، پرتقال، تخم گشنیز و جوز در آن مشخص و برجسته است).

رایحه نوشیدنی‌ها عطر و ادکلن - BEVERAGES

رایحه نوشیدنی‌ها عطر و ادکلن – BEVERAGES

تداعی بعضی مواد خام با بوهایی که از نوشیدنی‌ها می‌شناسیم (مانند رایحه شرابی در بعضی اسانس های رز یا بوی جین مانند میوۀ سرو کوهی، زیرا اینها درواقع موادی هستند که برای خوشبو کردن نوشیدنی‌ها به کار رفته اند).
مولکول‌های مصنوعی که برای تولید اثر مورد نظر مهندسی کرده‌ایم.
رایحه نوشیدنی‌ها در عطر اثری فرح بخش و اشتهابرانگیز دارند که اغلب با مخلوط‌های میوه‌ای گلدار یا عطرهای “لذیذ” ترکیب می‌شوند و همزمان با تحریک چشایی شامه را نیز می نوازند.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

Tom Ford تام فورد – بررسی برند تام فورد از گذشته تا امروز

تام فورد یا توماس کارلایل فورد، طراح مد آمریکایی در سال ۱۹۶۱ در تگزاس متولد شد. وی در نوجوانی در رشته تاریخ تحصیل می کرد اما یکسال بعد بر روی بازی در آگهی های تلویزیونی تمرکز کرد (تام، یک فیلم نیز در سال ۲۰۰۹ بنام A Single Man ساخت) و سپس در رشته طراحی داخلی در نیویورک در دانشگاه Parsons School of Design مشغول به تحصیل شد.

Tom Ford تام فورد - بررسی برند تام فوردTom Ford

تام فورد – بررسی برند تام فورد

هنگام مصاحبه برای شغل پس از فارغ التحصیلی، فورد گفت که او در پارسونز تحصیل کرده، اما پنهان کرد که او در رشته معماری فارغ التحصیل شده، با وجود عدم تجربه در مد، فورد هر روز به امید  یک کار در شرکت ورزشی طراح آمریکایی کتی هاردویک به مدت یک ماه به او زنگ میزدهاردویک در نهایت برای مصاحبه با او موافقت کرد.  فورد به عنوان دستیار طراحی برای هاردویک به مدت دو سال کار کرده است

عطر تام فورد نویر اکستریم - Tom Ford Noir Extreme

عطر تام فورد نویر اکستریم – Tom Ford Noir Extreme

وی سپس به پاریس رفت و در دفتر مطبوعاتی Chloe مشغول بکار شد و سپس در سال ۱۹۸۸ در بازگشت به آمریکا به کمپانی perry Ellis جایی که Robert McDonald مدیر و Marc Jacobs طراحش بود، رفت. اما بعد از دو سال بدلیل علاقه نداشتن به طراحی آمریکایی از آنجا خارج و مجدد به اروپا رفت و در سال ۱۹۹۰ در کمپانی Gucci مشغول به طراحی شد و بعنوان مدیر بخش طراحی لباس زنانه منصوب شد و به شهرت جهانی دست یافت و به پست مدیر تولید ارتقا یافت.

عطر تام فورد نویر-Tom Ford Noir

عطر تام فورد نویر-Tom Ford Noir

وی موقعیت گوچی را از یک شرکت ورشکسته به یک کمپانی مطرح تبدیل نمود. وقتی گوچی سهام ایوسن لوران را خریداری کرد، تام فورد را مدیر تولید ایوسن لورن نیز قرار داد.Tom Ford نهایتا در سال ۲۰۰۵ به امریکا بازگشت و برند خودش را تاسیس نمود. این برند تولیدکننده عطر و ادکلن ، اکسسوریهای مختلف، عینک و فشن است و بخاطر تبلیغات تحریک برانگیزش نیز معروف است. وی در سال ۲۰۰۶ اولین عطر خود “Black Orchid”را با همکاری عطر و ادکلن ساز معروف Estee Lauder تولید و معرفی کرد. وی همچنین برنده جوایز متعددی از شورای طراحان آمریکا شد.

بادی اسپلش و بادی پرفیوم-body splash-body perfume چیست؟

شاید شما هم این روزها متوجه تبلیغات زیاد «بادی اسپلش» ها شده باشید. گزینه هایی که دست کمی از عطرها ندارند و دارند به سرعت جای خودشان را بین لوازم مورد نیاز خانم ها باز می کنند. اما بادی اسپلش ها دقیقا چه کار می کنند؟

بادی اسپلش ها رایحه هایی خوب هستند که سه کار را هم زمان برای شما انجام می دهند:

1-  به پوست آب رسانی می کنند.

2-  ۲- از تعریق بیش از حد جلوگیری می کنند.

3-  ۲- بدن را خوشبو نگه می دارند.

4-  بادی اسپلش ها با آب رسانی مناسب مانع تعریق می شوند. در عین حال وقتی آب رسانی مناسبی به پوستتان انجام شود بعد از مدت کوتاهی شاهد تغییرات بسیار خوبی روی بدنتان خواهید شد؛ از جمله شفافیت بیشتر و نرمی و تازگی که هر دو باعث می شوند دیگر نیازی به استفاده از کرم پودرها روی سطح پوست بدن تان نداشته باشید.

5-  بادی اسپلش هایی پر طرفدارترند که رایحه های جذاب تری برای جنس مخالف داشته باشند و گیاهی باشند.

بادی اسپلش و بادی پرفیوم-body splash-body perfume

بادی اسپلش و بادی پرفیوم-body splash-body perfume

کافیست پس از استحمام و در حالیکه پوست هنوز مرطوب است، بادی اسپلش را روی آن اسپری نموده و لباس‌ها را به تن کرد. در فرمولاسیون بادی اسپلش روغن‌های گیاهی وجود دارد که باعث تغذیه و جوانی پوست بدن می‌شوند اما بهتر است از استفاده آن‌ها بر روی لباس خودداری گردد.

بادی پرفیوم نوعی خوشبو کننده بدن است که خاصیت مرطوب کنندگی پوست را نیز دارا می‌باشد. ساختار بادی پرفیوماز دو بخش تشکیل شده است. یک بخش چربی و رطوبت مورد نیاز پوست را که به موجب استحمام از بین می‌رود، تامین میکند و قسمت دیگر حاوی رایحه بهترین ادکلن‌های دنیا میباشد که بوی خوش و مورد علاقه شخص را به او هدیه می‌دهد. این محصول مناسب برای تمامی اعضای خانواده در هر سن و جنسی می‌باشد.

برای استفاده، پس از استحمام و خشک کردن بدن، در حالی که پوست هنوز مرطوب می‌باشد بادی پرفیوم را روی تمام بدن اسپری کنید.

این محصول به خاطر فرمولاسیون خاص خود فاقد چربی بوده و قابل استفاده برای روی لباس بدون بر جا گذاشتن لکه نیز می‌باشد.

رابطه میان عطر و پوست شما – چه عطری مناسب چه پوستی است؟

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که برای باپرستیژ بودن باید از عطر و ادکلن‌های گران‌قیمت استفاده کنند چون مرغوب‌تر و خوش‌بوتر و ماندگارترند. این فکر از جهتی اشتباه است. هر کسی می‌تواند با هزینه‌‌ای کم عطر مناسب خود را خریده و از آن راضی باشدعطر یا ادکلن ( ادوکلن ) مرغوب و گرانقیمت هم خوب است اما وقتی با بدن شما سازگار نباشد، فایده‌ای ندارد.
منظور از سازگاری با بدن شما، در اصل «سازگاری با پوست شما»ست. بسیاری از مردم طرز استفاده نادرستی از ادکلن ( ادوکلن ) و عطرها دارند: آنها عطر را به لباس خود می‌زنند. شاید عطرهایی وجود داشته باشند که مخصوص لباس باشند ولی مساله این است که عطر باید روی پوست جواب بدهد. تجربه ثابت کرده است که پوست افراد با یکدیگر متفاوت است، بنابراین هر عطری احتمال دارد روی پوست افراد مختلف، واکنش‌های شیمیایی متفاوت و در نتیجه بازتاب مختلفی داشته باشد. این در اصطلاح علمی یعنی PH و میزان اسیدی بودن یا قلیایی بودن پوست افراد متفاوت است.

عطرها چه بو و رایحه‌ای دارند!؟ ما از معیار چشایی برای شناسایی نوع بوی عطر استفاده می‌کنیم: «ترش»، «شیرین»، «تلخ». چند رده‌بندی‌های دیگری نیز مانند انواع رایحه‌ی گل‌ها یا میوه‌ها یا حتی بوی چوب درختان و شکلات و توتون نیز وجود دارد ولی این سه نوع رایحه به اضافه‌ی «سرد» و «گرم» ساده‌ترین معیارهای ما برای تشخیص نوع عطر هستند. علاوه بر صفات «تند» و «ملایم» می توان صفت‌های «سنگین» یا «سبک» را هم به کار برد.

بعضی از عطرها ترکیبی از این سه رایحه به اضافه‌ی سردی و گرمی هستند مثلاً: عطرهای گرم و شیرین یا سرد و تلخ یا تند و شیرین با تندی و ملایمت‌های مختلف.

عطرهای گرم و شیرین و تلخ : مناسب برای فصول سرد و مناطق سردسیر

عطرهای سرد و تلخ یا ترش : مناسب برای فصول گرم و مناطق گرمسیر و مجالس دوستانه

عطرهای تند از هر نوع : برای میهمانی‌ها و مجالس

شما می‌توانید نوع عطرهایی را که می پسندید طبق سلیقه یا ذائقه بویایی خود انتخاب کنید، آیا عطرهای گیاهی با منابع گل‌ها و درختان و صمغ درختان و دانه‌ها و میوه‌ها را می پسندید یا عطرهایی با منابع حیوانی مثل مُشک که از آهو گرفته می‌شود یا عنبر که از نهنگ عنبر به دست می‌آید یا منابع و فرآورده‌های آلی و نفتی. به توضیحات و نوع رایحه‌ای که معمولاً روی جعبه یا شیشه‌ عطرها نوشته می‌شود بیشتر از زیبایی و ظاهر شیشه توجه کنید.

زمانی که به فروشگاه عطر سر می زنید، هر بار بیش از دو سه نوع عطر را تست نکنید چون بعد از تست چند عطر شامه‌ی شما پر شده و از تشخیص میزان احساستان نسبت به عطرهای آخری عاجز می‌شوید.

یک تجربه جالب نشان می دهد که در بسیاری از موارد افراد مایل به چاقی یا چاق یا افرادی که به غذاهای گرم و شیرین و یا بستنی و انواع شیرینی‌ها علاقه‌ دارند به عطرهای شیرین و افراد لاغر یا کسانی که به غذاها و خوراکی‌های تند و شور و ترشی‌ها علاقه دارند به عطرهای سرد و تلخ بیشتر تمایل دارند. شاید این موضوع برمی‌گردد به ارتباط بویایی و چشایی و نزدیکی این دو.

رابطه میان عطر و پوست شما -محلهای استفاده عطر روی پوست

رابطه میان عطر و پوست شما -محلهای استفاده عطر روی پوست

گفتیم عطر باید روی پوست تاثیر خود را نشان بدهد. سوالی که مطرح می شود اینست که دقیقاً کدام قسمت بدن؟ چند نقطه از بدن هست که دارای نبض است: پشت گوش‌ها در قسمت زیر آن و کناره‌های بینی و مچ دست و مچ پا و گردن نقاط مناسب برای زدن عطر هستند. سعی کنید به گردن عطر نزنید چون پوست گردن مقداری حساس است. همان کناره‌های بینی و پشت گوش و نبض مچ دست از همه مناسب‌تر است. ضربان نبض باعث می‌شود که رایحه‌ی عطر بیشتر در هوا پخش شود. اگر به فاصله ساعد و بازو یعنی میان آرنج و یا پشت زانوی پا و کنار قوزک پا نیز دقت کنید آنجا نیز نبض دارد و مناسب زدن عطر است. اگر پوست شما خشک است می‌توانید قبل از زدن عطر کرم‌ یا لوسیون‌ استفاده کنید تا ماندگاری عطر بیشتر شود.
نیازی نیست حتماً با عطر دوش بگیرید. اگر می‌خواهید میزان ماندگاری عطرتان بیشتر باشد، بعد از این که مقداری به پوست‌تان عطر زدید، کمی منتظر بمانید تا خشک و جذب پوست شود و بعد یکی دوبار دیگر به همین ترتیب این کار را تکرار کنید. این‌طور مواد معطر بیشتر جذب پوست می‌شود. در حقیقت الکلی که به عطر اضافه می‌شود عطر را با خود متصاعد کرده و موجب پخش شدن آن در فضا می‌شود.

در روزهای گرم یا تابستان از عطرهای سرد و به مقدار بیشتر استفاده کنید. الکل موجود در ادکلن‌های مختلف در گرما به سرعت تبخیر می‌شود. احساس خنکی و سردی عطر نیز برای دیگران خوشایند است.

سعی کنید اسپری و ادکلن‌ها تا حد امکان به موی سر شما نپاشد. گفته شده برخی ترکیبات موجود در عطر ممکن است باعث سفیدی زودرس موی سر شما شود. شیشه‌های عطر و ادکلن خود را پشت پنجره و جلوی نور آفتاب قرار ندهید. مخصوصاً اگر شیشه‌ی آنها شفاف و سفید یا غیررنگی باشد.

چند توصیه دوستانه:

همیشه سعی کنید یک یا حداکثر دو نوع عطر یا ادکلن مخصوص به خود داشته باشید. زمانی که احساس کردید آن عطرها به شما سازگار بودند و خودتان و دیگران از آن راضی بودید، سعی کنید آن عطرها را به عنوان «شاخصه» یا معرف و یکی از نشانه‌های شناسایی خود حفظ کنید و تنها از آن استفاده کنید. این پرستیژ خاصی به شما می‌دهد و ضمن آن استفاده گوناگون از عطر و ادکلن‌های مختلف زیاد خوشایند نیست و حتی شاید برخی از آنها با پوست شما سازگار نباشد.

از همان ادکلنی که همیشه استفاده می‌کنید اسانس یا عطر آن یا اشانتیون‌های آن را بگیرید و همیشه در سفر یا جاهای مختلفی که رفتید همراه خود داشته باشید. اصلاً می‌توانید تست ادکلن‌های مختلف روی پوستتان را به جای خرید شیشه‌های بزرگ از همین اشانتیون‌های کوچک و ارزان‌قیمت شروع کنید، لازم نیست شیشه‌ی بزرگ صد سی سی و گران قیمت  و یا یک کوزه یا یک بشکه بزرگ بگیرید که بعداً به این نتیجه برسید که به درد نمی‌خورد!

یادتان باشد که شما «عطر را به خاطر دیگران می‌زنید» چون بعد از چند دقیقه شما به خاطر عادت به آن دیگر بویی نمی‌شنوید. پس عطر برای ایجاد احساس بهتر از شما در نظر دیگران است. در هر شغل و سمتی هستیدعطر را فراموش نکنید.